Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، باقر کرد معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه خطر احتمال حمله ملخ‌های بومی بر اثر رطوبت هوا گفت: برای رفع این خطر و همچنین خطر ورود ملخ‌ها از کشور‌های دیگر، ۲ فرودگاه اضطراری برای بالگرد‌ها در زهکلوت و زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان تعیین شده و همچنین هواپیمای سمپاش با سموم مورد نیاز آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقر کُرد افزود: در جلسه امروز میزان خسارات سیل با توجه به وسعت استان در حال صورت برداری و جمع بندی است و در دو روز آینده خسارات برآورد و به ستاد بحران کشور ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از بارندگی‌های اخیر مجموع آب ذخیره شده در سد‌های جنوب استان، ۲۱۷ ملیون متر مکعب است، که نسبت به بارندگی چند روز قبل ۱۰۰ درصد و نسبت به سال قبل ۱۵۰ درصد افزایش حجم پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش بارندگی‌ها در افغانستان در روز‌های آینده شاهد وقوع سیلاب در رودخانه هیرمند خواهیم بود و برای کنترل و هدایت آن نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان همچنین افزود: با توجه به بارندگی روز جمعه در زاهدان موضوع، بررسی و اجرای طرح ذخیره، مهار و کنترل سیلاب در شهر زاهدان ضروریست.

انتهای پیام/ع

حمله ملخ‌های مهاجم به سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • (تصاویر) بارندگی‌های افغانستان دشت خشکیده سیستان را زنده کرد
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران