Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه خلیل آباد از تعمیر و مرمت واحدهای مسکونی توسط گروه های جهادی شهرستان خبر داد و گفت: امسال در راستای محرومیت‌زدایی تعداد 12 واحد مسکونی افراد محروم و کم بضاعت در شهرستان خلیل آباد تعمیر و بازسازی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ابوالفضل فتوحی ظهر امروز در حاشیه بهره برداری از مسکن مددجویی در روستای مزده از توابع شهرستان خلیل آباد، اظهار داشت: این واحد مسکونی نیز با اعتباری بالغ بر 20 میلیون تومان تعمیر و مرمت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این منزل مسکونی در مساحت 90 مترمربع زیربنا با اعتباری بالغ بر 20 میلیون تومان تعمیر و بازسازی شده است.

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی یکی از مهمترین اهداف بسیج سازندگی در شهرستان خلیل آباد است، تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان در این راستا با حضور در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان و کمک به محرومیت زدایی اقدام به اردوهای جهادی با ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و درمانی به محرومان و نیازمندان می کند.

وی همچنین با بیان اینکه در کارهای جهادی، گروه‌های بی نام و نشان با همان اخلاص و ایثار دوران دفاع مقدس در روستاها حضور می‌یابند و برای آبادانی آن روستا تلاش می‌کنند، عنوان کرد: امیدواریم در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به محرومان، تلاشی انقلابی و جهادی داشته باشیم و بتوانیم گره ای هر چند کوچک را از مشکلات مردم منطقه باز کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد