Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نتایج نمایندگان ایران در آسیا برای مسئولان ورزشی کشور مهم است و امیدوارم هر چه زودتر اعضای هیأت‌مدیره تیم پرسپولیس معرفی شوند.

به گزارش ایسنا، بیژن ذوالفقار نسب در حاشیه مراسم نکوداشت محمد خبیری در دانشگاه تهران، گفت: آقای خبیری از بزرگان ورزشی و جامعه دانشگاهی کشورمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جای خشنودی دارد که توانستم در این مراسم حضور داشته باشم و جا دارد از دانشجویان این دانشگاه به‌خاطر برگزاری این مراسم تشکر کنم. امیدوارم همان‌طور که آقای خبیری تاکنون در جامعه مؤثر بوده‌اند، ادامه زندگی‌شان را نیز با آرامش و خشنودی سپری کنند.

او در مورد معرفی دیرهنگام اسامی اعضای هیأت‌مدیره تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: این را باید از مسئولان وزارت ورزش بپرسید. فکر می‌کنم حکمتی در این وجود دارد. نتایج بازی‌های تیم‌های پرسپولیس، استقلال و حتی ذوب‌آهن که به مرحله بعد راه یافته است، برای مسئولان خیلی مهم است. امیدوارم که هر چه زودتر این امر محقق شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اعضای هیات مدیره پرسپولیس بیژن ذوالفقارنسب تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد

سرمربی تیم فوتبال سایپا که از لیگ دسته اول موفق به صعود به لیگ برتر نشده و فاصله زیادی با صدرنشین دارد، از سمت خود برکنار شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال و با تصمیم هیات مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم سایپا کنار گذاشته شد.

در نشست هیات مدیره باشگاه سایپا مقرر شد مهدی حسینی‌نسب در دیدارهای باقیمانده، هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده بگیرد. سایپا با 41 امتیاز، در جایگاه ششم جدول لیگ دسته اول فوتبال ایستاده است و شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

دیگر خبرها

  • اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران انتخاب شدند
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند