Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح دستور کار امروز (یکشنبه، ۱۲ اسفندماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از بررسی طرح اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در نشست امروز این کمیسیون با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس، سازمان امور استخدامی و دیوان عدالت اداری خبر داد و گفت: ۴ نفر از نمایندگان به دنبال تصویب قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان طرح اصلاحیه ارائه دادند که در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران وی افزود: البته طراحان در نشست امروز حضور نداشتند در نهایت بعد از توضیحات مفصل و بحث و بررسی مشخص شد که در اصلاحیه مورد جدیدی پیش بینی نشده بنابراین کلیات طرح در نشست امروز رد شد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   به گزارش مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۴۰۰ داروی مورد نیاز بازنشستگان از شمول بیمه خارج شده‌اند دستمزد سال 1403 چقدر از تورم عقب می‌ماند؟ دبیرکل خانه کارگر: پرونده دستمزد امسال کارگران هنوز بسته نشده/ حق مسکن و بن کارگری می تواند افزایش یابد!

دیگر خبرها

  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری