Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا قاسمی در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی داخل سالن ۲۰۱۹ تهران در دوی ۶۰ متر قهرمان شد و امیر مرادی نیز در دوی ۱۵۰۰ متر غایب بود.

به گزارش ایسنا، مسابقات بین‌المللی دوومیدانی داخل سالن ۲۰۱۹ تهران در بخش مردان عصر امروز (یکشنبه) با حضور ۱۸۰ ورزشکار از کشورهای ایران، عراق، افغانستان، عمان، سوریه، کویت، ترکیه و مالزی در مجموعه آفتاب انقلاب پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روز ماده‌های پرش با نیزه، ۶۰ متر، مقدماتی ۴۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، پرش سه‌گام، پرش با نیزه و برخی از ماده‌های هفتگانه انجام شد.
در این مسابقات چندین تماشاچی خانم و آقا حضور داشتند. در حین برگزاری مراسم آقایان، اهدای مدال و احکام نفرات برتر بانوان نیز انجام شد.
ماده پرش با نیزه با حضور تنها ۴ ایرانی برگزار شد که تنها دو ورزشکار مسابقه را پایان دادند. محمد بنی آدم قهرمان شد و حسین فلاح در رده دوم ایستاد.
در ماده ۱۵۰۰ متر نیز امیر مرادی، مسلم نیادوست، پژمان یارولی از ایران و هاشم ایهاب از عراق در خط استارت قرار نگرفتند.
ماده ۴۰۰ متر نیز در دو دسته برگزار شد و راه‌یافتگان به فینال فردا مسابقه خواهند داد.

نتیجه کلی روز نخست مسابقات بین المللی دوومیدانی داخل سالن ۲۰۱۹ تهران آقایان:

نتیجه پرش با نیزه:
۱- محمد بنی آدم از ایران با رکورد ۴.۹۰
۲- حسین فلاح از ایران با رکورد ۴.۳۰
۳- علی‌محمد زابلی از ایران (تمام نکرد)
۴- سجاد احمدی از ایران (تمام نکرد)

فینال نتیجه ۶۰ متر:
۱- رضا قاسمی از ایران با رکورد ۶.۷۰
۲- مهران حسینی از ایران با رکورد ۶.۷۰
۳- محمد یاسمین از مالزی با رکورد ۶.۷۵
۴- مهدی رضایی از ایران با رکورد ۶.۸۱
۵- حسین آل کهفجی از عراق با رکورد ۶.۹۴

نتیجه ۱۵۰۰ متر:
۱- جعفر آخماز از ایران با رکورد ۳:۵۵.۴۸
۲- علی فهیمی از ایران با رکورد ۳:۵۵.۷۵
۳- امیر زمان‌پور از ایران با رکورد ۳:۵۶.۳۶
۴- نماینده ترکیه با رکورد ۴:۰۳.۱۱
۵- امیررضا ثمودی از ایران با رکورد ۴:۲۰.۰۳
-- امیر مرادی غیبت
--- مسلم نیادوست غیبت
-- پژمان یارولی غیبت
-- هاشم ایهاب از عراق غیبت

نتیجه پرش سه‌گام:
۱- نماینده ترکیه با رکورد ۱۵.۷۸
۲- هادی مداحی از ایران با رکورد ۱۵.۵۹
۳- نماینده عراق با رکورد ۱۵.۴۹
۴- نماینده عمان با رکورد ۱۵.۳۰
۵- حمید رضایی کیا با رکورد ۱۵.۲۴
۶- مبین مداحی با رکورد ۱۴.۲۱


این مسابقات در ماده‌های مختلف صبح فردا (دوشنبه، ۱۳ اسفند) در بخش بانوان و عصر در بخش آقایان ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود

نایب رئیس فدراسیون والیبال گفت: موسوی به من اعلام کرد در این مقطع به دلیل دوری از خانواده و یک مصدومیت شدید و کهنه پا، نیاز به درمان و استراحت دارد و نمی‌تواند در کنار تیم ملی باشد. - اخبار ورزشی -

وحید مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد غیبت محمد موسوی در اردوی تیم ملی والیبال و لیگ ملت‌های 2024 اظهار داشت: من با موسوی چند جلسه صحبت کردم. او بازیکن غیرتمند و اثرگذاری است که رابطه خوبی با فدراسیون دارد. ما احترام زیادی برای او و همچنین امیر غفور قائل هستیم.

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

نایب رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: موسوی به من اعلام کرد در این مقطع به دلیل دوری از خانواده و یک مصدومیت شدید و کهنه پا، نیاز به درمان و استراحت دارد و نمی‌تواند در کنار تیم ملی باشد. من از موسوی خواستم با پائز، صحت کند و او موضوع را با سرمربی تیم ملی مطرح کرد. پائز هم موافقت کرد که موسوی در تیم ملی نباشد. برخوردها بسیار دوستانه بود و ما هیچ گله‌ای از موسوی نداریم.

مرادی به غیبت امیر غفور هم اشاره کرد: امیر غفور، بازیکنی دوست‌داشتنی و باشخصیت است. او عنوان کرد که 2 سال پیش از تیم ملی خداحافظی کرده و زیبنده نیست که دوباره به تیم ملی برگردد. او برای تیم، آرزوی موفقیت کرد و به هیچ عنوان، مشکلی به وجود ندارد.

مرادی در مورد قبول پست سرپرستی گروه و مدیریت تیم ملی گفت: رئیس فدراسیون از من خواست در مقطع حساس کنونی به دلیل شرایط خاص،‌ مدیریت تیم را به عهده بگیرم. در چند ماه پیش رو، برنامه‌ریزی و اجرای دقیق آنها برای ما اهمیت زیادی دارد. من در همه سفرها، همراه تیم ملی خواهم بود.

او در مورد حضور دوباره امیر خوش‌خبر در کنار تیم ملی تصریح کرد: خوش‌خبر، سرپرست اردو و معاون مدیر تیم است. او از نزدیک،‌ همه کارهای تیم ملی را زیر نظر دارد و مدیریت می‌کند. حضور او در لیگ ملت‌ها و در کنار تیم ملی، بستگی به نظر خود ایشان دارد.

وحید مرادی در پایان در مورد انتخاب دبیر فدراسیون نیز توضیح داد: دبیر فدراسیون، انتخاب شده ولی هنوز حکم رسمی به ایشان نداده‌ایم. او یک شخصیت والیبالی ناب و کاربلد است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور