Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا، تیم ناپولی از ساعت ۲۳ در ورزشگاه سن پائولوی شهر ناپل میزبان یوونتوس صدرنشین بود که این دیدار با پیروزی دو بر یک بانوی پیر به پایان رسید.

در این مسابقه در دقیقه ۲۵ الکس مرت دروازه بان ناپولی به دلیل خطا روی رونالدو نزدیک محوطه جریمه خودی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیانیچ همان ضربه کاشته به دست آمده از خطای مرت را تبدیل به گل نخست یوونتوس کرد. در دقیقه ۳۹ امره جان روی سانتر برناردسکی گل دوم بانوی پیر را هم به ثمر رساند تا یووه با برتری دو گله به رختکن برود.

در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه ۴۷ پیانیچ نیز با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا هر دو تیم ۱۰ نفره شوند. در دقیقه ۶۱ کایخون روی سانتر عالی اینسینیه یکی از گل‌ها را جبران و نتیجه را دو بر یک کرد. ناپولی بعد از زدن گل نخستش فشار را روی دروازه یووه افزایش داد و در نهایت در دقیقه ۸۳ با خطای هند ساندرو که داور با استفاده از کمک داور ویدیویی آن را اعلام کرد، صاحب ضربه پنالتی شد. اینسینیه کاپیتان ناپولی این بار موفق عمل نکرد و ضربه پنالتی اش را در حالی که شزنی نیز مسیر توپ را درست تشخیص داده بود، به تیر دروازه کوبید.

بازی در دقایق پایانی به جنجال و درگیری نیز کشیده شد و در نهایت بیانکونری موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد نزدیک‌ترین تعقیب کننده اش در جدول، ناپولی عبور کند.

شاگردان آلگری با این پیروزی ۷۲ امتیازی شدند و اختلاف امتیاز خود را با ناپولی رده دومی به ۱۶ امتیاز افزایش داد و تقریبا قهرمان این فصل سری آ. نیز مشخص شد.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به بیشترین دستمزد سرمربیان حاضر در سری آ

غیبت رونالدو برابر ناپولی

رئال مادرید - بارسلونا، لشکر کشی دوباره ۷۲ ساعت پس از فتح برنابئو/ دربی لندن و دلاکاپیتاله در انگلیس و ایتالیا

انتهای پیام/

پیروزی یوونتوس مقابل ناپولی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟

 در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

دیگر خبرها

  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو