Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-02@07:47:28 GMT

تغییر شیوه افزایش قیمت بلیت اتوبوس در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۰۸۳۱

تغییر شیوه افزایش قیمت بلیت اتوبوس در سال ۹۸

در سال ۱۳۹۸ قیمت بلیت اتوبوس به صورت یکپارچه و به میزان ۲۰ درصد نسبت به سال ۱۳۹۷ افزایش می‌یابد و خبری از کاهش قیمت‌ها با اتمام نوروز و افزایش مجددا آن از ابتدای تابستان نیست.

 

در حالی که نوروز هر ساله شاهد افزایش قیمت بلیت اتوبوس هستیم و با اتمام نوروز قیمت‌ها کاهش می‌یابد تا مجددا با آغاز تابستان افزایش یابد و این رشد قیمت تا پایان سال ماندگار شود، اما در سال ۱۳۹۸ روش دیگری اعمال خواهد شد و با افزایش قیمت‌ها به میزان ۲۰ درصد از ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۹۷ تا ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۸ دیگر شاهد کاهش قیمت‌ها نخواهیم بود و افزایش در نظر گرفته شده در سال ۱۳۹۸ به صورت یکپارچه اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رحمت‌الله حاجی محمدعلی-رییس اتحادیه تعاونی‌های سواری کرایه بین شهری کشور- با اعلام این خبرافزود: در سال ۱۳۹۸ افزایش قیمت بلیت اتوبوس به صورت یکپارچه اعمال خواهد شد و دیگر مانند سالیان قبل نیست که شاهد افزایش قیمت در نوروز، کاهش قیمت‌ها پس از آن و رشد مجدد قیمت‌ها در تابستان باشیم.

 

اخیرا عبدالهاشم حسن‌نیا -رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور- درباره افزایش قیمت بلیت اتوبوس در سال ۱۳۹۸ اظهار کرد که افزایش ۲۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس از ۲۵ اسفندماه سال جاری مدنظر قرار می‌گیرد و این مسئله بر اساس روال هر ساله نرخ بلیت اتوبوس در آستانه ایام نوروز است و منظور افزایش ۲۰ درصدی به منظور جبران هزینه‌های اتوبوس‌داران در نوروز سال ۱۳۹۸ اعمال خواهد شد.

 

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی - نیز درباره قیمت‌های جدید بلیت اتوبوس‌های مسافری بین شهری اعلام کرده بود که رقم مورد نظر از ۲۵ اسفندماه سال جاری توسط انجمن صنفی مربوطه اعلام می‌شود و هر ساله به دلیل این‌که اتوبوس‌های بین شهری یک طرف از مسیر خود را خالی از مسافر طی می‌کنند، افزایش قیمت با نظارت راهداری اعمال می‌شود و به همین دلیل نیز شاهد افزایش قیمت‌ها در سال ۹۸ خواهیم بود.

 

از روز یکشنبه پیش فروش حضوری و غیرحضوری (اینترنتی) بلیت اتوبوس به منظور انجام سفرهای نوروزی آغاز شده است و متقاضیان انجام سفرهای نوروزی با اتوبوس می‌توانند جهت خرید بلیت خود اقدام کرده و خرید خود را به ترمینال‌ها و پایانه‌های مسافربری و در روزهای پایانی سال موکول نکنند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است

به گزارش خبرنگار مهر گروهی از شرکت‌های بیمه غربی اعلام کردند اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه غیرقابل اجراست و تنها سبب پیوستن کشتی‌های بیشتری به ناوگان سایه شده است.

پس از تلاش واشینگتن برای محدود کردن درآمد روسیه همزمان با درگیری‌های نظامی بین این کشور و اوکراین و در همین حال به‌منظور حفظ جریان نفت روسیه به بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت انرژی، گروه هفت کشور بزرگ صنعتی جهان به اصطلاح سقف قیمت را برای نفت روسیه تصویب کردند.

این سقف قیمت به شرکت‌های حمل‌ونقل و بیمه غربی اجازه می‌دهد تا زمانی که نفت روسیه کمتر از ۶۰ دلار در هر بشکه فروخته می‌شود، در معامله‌های نفت این کشور شرکت کنند.

کد خبر 6094451 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت طلا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بلیت‌ پاره بده، جایزه بگیر
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما / ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما/ ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • رفتارهای نادرست در شیوه زندگی تهدیدی جدی برای سلامتی انسان
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ