Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، س. ش. دختر جوان ۲۸ ساله‌ای است که پس از ۹ سال حبس با مساعدت خیران و مساعی دستگاه قضایی و مسئولان زندان مرکزی کرمان و جلب رضایت خانواده مقتول آزاد شد.

«امینه سالاری»، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، گفت: این دختر جوان ۹ سال قبل در سن ۱۸ سالگی در یکی از روستا‌های استان کرمان مرتکب قتل مرد ۳۵ ساله‌ای شده و پس از رسیدگی قضایی به اتهام ارتکاب قتل عمد به قصاص نفس محکوم و تاکنون در زندان به سر برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پدر و مادر این دختر جوان فوت کرده و از نعمت داشتن خواهر و برادر نیز محروم بوده است، افزود: وی به دلیل نداشتن خانواده طی این ۹ سال ملاقات کننده‌ای نیز نداشته است.

این مقام قضایی افزود: با همکاری مددکاری زندان و تشکیل جلسات متعدد سازشی با خانواده مقتول و در نهایت با مساعدت خیران رضایت اولیای دم جلب شده و با توجه به شرایط خاص وی، که در حال حاضر ۲۸ ساله است، پس از آزادی تحویل یکی از بستگان شده و دستورات لازم جهت استفاده از خدمات حمایتی اداره بهزیستی نیز برای او صادر شده است.

وی افزود: همراهی و مساعدت انسان‌های بزرگ و خیرخواه همواره در جهت رهایی زندانیان واجد شرایط از قید حبس اثربخش بوده چنانچه این رویکرد ارزشمند به صورت گسترده‌تر جاری باشد، بدون شک دستگاه قضایی با استفاده از این ظرفیت‌های مهم و با ارزش توفیق بیشتری در تعیین تکلیف سریع‌تر زندانیان خواهد داشت.

منبع: نوداد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، جواد شریعتی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با رضایت خانواده‌ها و تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ۶ پیوند اعضا امسال انجام شده است.

وی افزود: در چهار روز گذشته با تلاش تیم پیوند اعضا و رضایت خانواده‌ها، پنج پیوند عضو در خوزستان انجام شده که یک اقدام بی سابقه بوده است.

شریعتی خبر داد: امروز نیز اعضای یک خانم ۵۰ ساله اهل باغملک با رضایت خانواده، کبد این مرحومه در بیمارستان گلستان به یک بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

کد خبر 6088491

دیگر خبرها

  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!