Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@07:47:51 GMT

تغییر لوگوی گوگل به افتخار یک بازیگر

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۱۴۰۷

به گزارش پارس نیوز، گوگل روز شنبه دوم مارس لوگوی خود را به مناسبت سالروز تولد دسی آرناز بازیگر، آهنگساز و تهیه کننده آمریکایی-کوبایی تغییر داد.

به نقل از ددلاین، دسی آرناز (Desi Arnaz) بازیگر، آهنگساز و تهیه کننده آمریکایی-کوبایی یکی از بالاترین افتخارات عصر دیجیتال را که تغییر لوگوی گوگل به مناسبت سالروز تولد است روز شنبه ۲ مارس دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاریکاتور دسی آرناز دیروز شنبه ۲ مارس در ۱۰۲مین سالروز تولدش میلیون ها بار دیده شد.

دسی آرناز بیشتر برای ایفای نقش ریکی ریکاردو در سریال کمدی موقعیت «عاشقتم لوسی» (این مجموعه در ایران با نام «ماجراهای لوسی» پخش شده است) در خلال دهه ۵۰ میلادی جایی که وی نقش شوهر لوسیل بال (همسر واقعیش) را ایفا کرده بود، شناخته می شود.

آرناز در اوایل تاسیس تلویزیون در ایالات متحده آمریکا در دهه ۵۰ میلادی یکی از چهره های پیشرو این صنعت بود. او بعدها استودیو خودش را نیز بنیان نهاد.

دسی آرناز ۲ مارس ۱۹۱۷ در سانتیاگو کوبا بدنیا آمد. او و خانواده ثروتمندش یکی از قربانیان انقلاب فیدل کاسترو در کشور کوبا بودند، اموال خانواده آرناز در طی انقلاب کوبا مصادره و آنها مجبور شدند که به شهر میامی ایالت فلوریدا آمریکا فرار کنند.

آزناز در آمریکا حرفه اش را با موسیقی آغاز کرد، اما عمده شهرت آرناز همانگونه که دربالا اشاره شد مربوط به سریال کمدی موقعیت «عاشقتم لوسی» است. وی در این سریال در کنار همسرش لوسیل بال ستاره مشهور تلویزیون آمریکا در نقش ریکی ریکاردو بازی کرد. سریال «عاشقتم لوسی» در سال ۱۹۵۷ به کار خود خاتمه داد. آرناز و و لوسیل بال نیز در سال ۱۹۶۰ از یکدیگر جدا شدند. دسی آرناز سال ۱۹۸۶ از دنیا رفت.

گوگل در بیانیه خود به مناسبت این تغییر لوگو از آرناز به عنوان یک شخصیت پیشگام در صنعت تلویزیون آمریکا که باعث شادی و خنده بینندگان در سراسر جهان شد، یاد کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: گوگل تولد ایران تلویزیون ایالات متحده آمریکا صنعت کوبا خانواده فیدل کاسترو انقلاب موسیقی بازی شادی جهان تغییر پارس بازیگر افتخار گوگ لوگوی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سکانس خنده دار سریال نون خ؛ نابود کردن مسدوم به روش نورالدین و دوستان (فیلم) انتشار تیزر فصل پنجم سریال «نون خ» (فیلم) معامله با قاچاقچی پرنده های شکاری در سریال نون خ ۵ (فیلم)

دیگر خبرها

  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه
  • جهان در موقعیت حساسی قرار دارد/ عملیات وعده صادق در طول تاریخ ایران بی‌نظیر است
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • تغییر نام‌هایی که به دل هواداران نمی‌نشیند/ «ریشه» تغییر نمی‌کند
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)