Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی اظهار داشت: ۷ هزار نفراز استان اردبیل تا ۱۵ فروردین سال ۹۸ به مناطق عملیاتی جنوب کشور و بیش از ۱۳ هزار نفر در سال نود و هشت نیز به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ایثارگری جوانان و شهدا سبب شد تا سال‌های سال در مسیر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس مورد استناد قرار گیرد ادامه داد: اخلاص و ایثارگری شکل گرفته در دوران دفاع مقدس در هیچ کجای دیگری قابل مشاهده نیست و این‌ها جنبه‌های نرم افزاری دفاع مقدس را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اهمیت برنامه راهیان نور تصریح کرد: اعزام کاروان راهیان نور به منزله بهره‌گیری از غنی‌ترین ثروت فرهنگی کشور یعنی میراث گران‌بهای دفاع مقدس است تا همگان بر ارزش جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران و ضرورت پاسداشت مقام والای آنان پی ببرند.

عبدی بیان داشت: با شروع آغاز اعزام‌های راهیان نور بیش از 21هزار نفر تا اواسط سال ۹۸ به مناطق عملیاتی جنوب و شمال‌غرب کشور اعزام خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ادامه داد: زائرین سرزمین نور با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور از یادمان‌های شهدای والفجر ۸، هویزه، شلمچه، فکه، دهلاویه و طلائیه بازدید خواهند کرد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: راهیان نور مناطق عملیاتی دفاع مقدس راهیان نور اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۷ درصدی جابجایی مسافران نوروزی در فرودگاه‌های هرمزگان
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.
جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگردند.

دیگر خبرها

  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل