Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@04:13:00 GMT

2 تن مواد مخدر امسال در خورو بیابانک کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۲۵۹۵

2 تن مواد مخدر امسال در خورو بیابانک کشف شد

اصفهان - ایرنا- فرماندار خورو بیابانک گفت: از ابتدای امسال تاکنون 2 تن مواد مخدر صنعتی و سنتی در نقاط مختلف این خطه کشف و ضبط شده است.

عباس بلانیان روز دوشنبه در شورای مبارزه با مواد مخدر خورو بیابانک در محل فرمانداری این شهرستان افزود: کشفیات امسال مواد مخدر در خور و بیابانک با انجام 250 عملیات شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به افزایش 120درصدی کشفیات کالای قاچاق در این شهرستان در مقایسه با سال گذشته گفت: ارزش کالاهای کشف شده قاچاق در سالجاری در این شهرستان بیش از 20 میلیارد ریال است.
فرماندار خور و بیابانک در ادامه مهمترین راه پیشگیری از اعتیاد را آگاه سازی، پرکردن اوقات فراغت، مشاوره و مداخله در بحران و ارتقای فرهنگی مذهبی جامعه برشمرد و اضافه کرد: آموزش مهارت های زندگی برای دانش آموزان و خانواده ها در پیشگیری از اعتیاد موثر است.
بلانیان راه مبارزه جدی با آسیب های اجتماعی و معضل اعتیاد به مواد مخدر را همراه شدن همه آحاد جامعه دانست و گفت: مقابله با اعتیاد به عزم اجتماعی و همگانی نیاز دارد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اجتماعی خانواده ها، بی تفاوتی برخی والدین در امور روحی و روانی فرزندان است که این می تواند به یک آسیب بزرگ اجتماعی در آینده تبدیل شود.
در این جلسه مسوولان سازمان ها و ادارات عضو شورای مبارزه با مواد مخدر خورو بیابانک گزارش عملکرد خود را ارائه کردند.
شهرستان خوروبیابانک با 12 هزار کیلومتر وسعت در 420 کیلومتری شرق مرکز اصفهان قرار دارد.
6022/ 9860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مواد مخدر خوروبيابانك اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند