Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مطالعات راهبردی مجمع بیداری اسلامی با اشاره به اینکه جریان مقاومت در امتداد عاشورا است گفت: گفتمان مقاومت استکبار را با چالش بزرگ رو به رو کرده چراکه اتصال به قدرت خداوند متعال دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسین اکبری یکشنبه شب در گردهمایی فعالان جبهه مقاومت که در بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم مقاومت را بشناسیم باید زمان و تاریخ را نگاهی بیاندازیم تا ببینیم این اتفاقات به چه وقایعی شباهت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به افراط و تفریط مردم در دوران امام علی (ع) و حادثه کربلا  خاطرنشان کرد: به یقین می‌توان گفت که جریان مقاومت در امتداد عاشورا است و همانطور که مبارزه امام حسین (ع) اسلام را زنده نگه داشته مبارزه رزندگان ما در جبهه‌های مقاومت هم موجب زنده نگهداشتن و تقویت اسلام شده است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی مجمع بیداری اسلامی تصریح کرد: جهان اسلام پس از جنگ جهانی اول که با نگاه امپراطوری توسط آمریکا و شوروی تقسیم شد با جنایت‌های کشورهای استکباری همراه شد و مسلمانان در برابر نظام سلطه تسلیم شده بودند.

اکبری یادآور شد: در حالی که نیمی از کشورهای دنیا برای بقای خود در خدمت آمریکا بودند، انقلاب اسلامی متولد شد و گفتمان آن بر اساس آموزه‌های عاشورا به دنبال اسلام است نه غربی نه شرقی.

وی ادامه داد: با پدیدار شدن انقلاب اسلامی یک اندیشه متفاوت از اندیشه‌های دو قطبی افراط و تفریط به وجود آمد و البته بسیاری از کشورها در مقابل ایران ایستادند تا نتواند قد علم کند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی مجمع بیداری اسلامی تاکید کرد: چالش کمونیسم، لیبرالیسم و انقلاب اسلامی در حال حاضر مهمترین چالش دنیا است و اگر انقلاب ایران نبود دو قطب دیگر می‌توانستند تمام مکتب‌های اسلام را از بین ببرند.

اکبری اظهار کرد: در حالی که ایران زمان جنگ هیچ قدرتی نداشت اما با خلق بسیج و اتکا بر مردم توانست تمامی دکترین نظامی و سیاسی را تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه اگر بسیج وجود نداشت داعش دنیا را گرفته بود، خاطرنشان کرد: آن چیزی که عراقی‌ها در مبارزه مشکل داشتند پول و امکانات نبود بلکه بسیج بود و تفکر بسیجی توسط ایران به عراق صادر و حشدالشعبی ایجاد شد که پس از آن عراق به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی مجمع بیداری اسلامی با بیان اینکه اگر دشمن خوب توصیف شود قدرت خودمان را می‌فهمیم تصریح کرد: در حالی که 85 درصد سوریه سقوط کرده بود اما برخلاف نظر بسیاری از کارشناسان نظامی و سیاسی و با اعتقاد مقام معظم رهبری مقاومت نتیجه داد و این با تفکر بسیجی و اتکا بر آیات قرآن بود.

اکبری با بیان اینکه آن‌چیزی که یمن را پای کار نگه داشته نیروی مردمی بسیجی است گفت: آمریکا و همپیمانانش گروه‌های تکفیری را برای این درست کردند که اندیشه مقاومت را ساقط کنند اما با تفکر جمهوری اسلامی این توطئه‌ها خنثی شد.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال مکتب هدایت هستیم، مهمترین تهدیدهای بشریت را برشمرد و عنوان داشت: نظام سلطه جهانی، نژادپرستی و تکفیر و افراط گرایی از مهمترین تهدیدهایی است که بشریت را تهدید می‌کند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی مجمع بیداری اسلامی ادامه داد: گفتمان مقاومت استکبار را با چالش بزرگ رو به رو کرده چراکه اتصال به قدرت خداوند متعال دارد.

اکبری با بیان اینکه اتفاقات کشور ونزوئلا الگوگرفته از انقلاب اسلامی است اظهار کرد: جریان مقاومت این آمادگی را دارد تا در هر کجای دنیا از مظلومان دفاع کند.

وی با اشاره به اینکه خداوند اراده کرد که آمریکا توسط انقلاب اسلامی ذلیل شود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی در برابر اسلام افراطی و اسلام سازشکارانه ایستاده است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی مجمع بیداری اسلامی تصریح کرد: در حالی که داعشیان به دنبال قتل عام شیعه بوده تا پیام مقاومت صادر نشود اما به دست بچه‌های مقاومت قلع و قمع شدند.

وی بیان داشت: دشمنان جمهوری اسلامی توطئه‌های مختلفی از جمله جنگ و تهاجم فرهنگی تا فشار اقتصادی را علیه این کشور به کار گرفته اند و هم اکنون به دنبال از بین بردن موشک‌ها و عقب نشینی ایران از منطقه هستند که باید بدانند ابزار ما موشک نیست بلکه اعتقاد راسخ است.

اکبری تاکید کرد: آن‌هایی که در خیال این هستند که با مذاکره با آمریکا مشکلات برطرف می‌شود اشتباه می‌کنند چراکه آمریکا هیچگاه به ایرانیان رحم نمی‌کنند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی مجمع بیداری اسلامی با اشاره به اینکه شعارهای دیروز امام خمینی در حال محقق شدن است، گفت: آمریکا در حال فروریختن و اسرائیل به دست حزب‌الله تحقیر شده است. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خبرگزاری شهاب گردان‌های شهداء الاقصی اعلام کرد: مرکز نظامی «نتساریم» را از چند محور زیر آتش قرار دادیم.

در بیانیه گردان‌های الاقصی آمده است که این حملات در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین انجام شده و این مرکز از چند محور زیر حملات راکتی شدید قرار گرفته است.

از سوی دیگر گردان‌های شهداء الاقصی صحنه‌هایی از حمله به پایگاه نظامی زیکیم منتشر کردند.

رزمندگان گردان‌های الاقصی با مشارکت مبارزان شهید عمر القاسم و گردان‌های عبدالقادر الحسینی این مرکز نظامی را هدف حملات راکتی قرار دادند.

از سوی دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات این رژیم اعلام کرد که تل آویو آماده عقب نشینی از گذرگاه نتساریم به عنوان بهای انجام توافق اسیران است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: برای اولین بار نهاد‌های امنیتی به دنبال یافتن جایگزین‌هایی از عملیات گسترده در رفح هستند.

همزمان منابع صهیونیستی و آمریکایی اعلام کردند: ما منتظر پاسخ یحیی السنوار رهبر حماس در غزه هستیم.

از سوی دیگر منابع آگاه اعلام کردند که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در روند مذاکرات آتش بس با توجه به رایزنی گسترده مصر با همه طرف‌ها حاصل شده است.

همزمان کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از برگزاری جلسه کابینه جنگ این رژیم در ساعت ۱۸:۳۰ امروز برای بررسی درباره توافق مبادله و نیز بحث آمادگی عملیات رفح خبر داد.

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»
  • تجلیل از ۱۵۰ استاد و مربی نظامی و عقیدتی بسیج در مشهد
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم