Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:51:00 GMT

ترکیب ۱۵ نفره اتاق بازرگانی کرمان مشخص شد + اسامی

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۲۸۳۵

ترکیب ۱۵ نفره اتاق بازرگانی کرمان مشخص شد + اسامی

در برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان از میان داوطلبان، ترکیب جدید ۱۵ نفره شامل ۵ نفر در بخش بازرگانی، ۵ نفر در بخش صنعت، ۳ نفر در بخش کشاورزی و ۲ نفر در بخش معدن مشخص شد. ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی در استان کرمان همزمان با سراسر کشور برگزار و نتایج اولیه این انتخابات اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمهدی طبیب‌زاده رئیس اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به برگزاری رقابتی سالم میان 35 کاندیدای انتخابات نهمین دوره هیئت نمایندگان اتاق کرمان اظهار داشت: پس از شمارش آرا و تأیید هیئت نظارت اسامی 15 عضو راه یافته به هیئت نمایندگان اتاق کرمان مشخص شدند.

ماراتن نهمین دوره انتخابات اتاق تهران به پایان رسید + اسامی برندگاننتیجه انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان مشخص شد + اسامینتایج  نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی فارس اعلام شد

در گروه بازرگانی از بین 15 نفر کاندیدا 5 نفر به شرح زیر موفق به کسب بیشترین آرا شدند:

1- فخری اله توکلى 215

2- سیدآرش علوی 176

3- حمید عزت آبادی پور 175

4- سیدمحمدابراهیم علوی 173

5- محمدحسین اکبری یزدی 167

در گروه صنعت از بین 10 نفر کاندیدا 5 نفر به شرح زیر موفق به کسب بیشترین آرا شدند

١- سیدمهدی طبیب زاده 258

2- محمدعلى محمدمیرزائیان 241

3- عباس جبالبارزی سربیزن 203

4- على عباسلو 197

5- على نقوی 141

در گروه معدن از بین 4 نفر کاندیدا 2 نفر به شرح زیر موفق به کسب بیشترین آرا شدند

1- محسن ضرابى 180

2- بابک اسمعیلى احمدآبادی 136

در گروه کشاورزی از بین 6 نفر کاندیدا 3 نفر به شرح زیر موفق به کسب بیشترین آرا شدند

1- جلیل کاربخش راوری 255

2- حسین نجف آبادی پور 173

3- سیدمحمدرضا ترابى موسوی 161

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ سرود‌های «دانش» از اصفهان، «ایران من» از گلستان، «بازی‌های محلی» از کرمان، «ایران سرافراز» از تهران، «خوشا غریاز دهکرد» از چهارمحال و بختیاری، «خاک مهرآیین» از قم و «فداکار» از هرمزگان، هفت گروه برگزیده بخش آزاد هستند.

همچنین سرود‌های «عهد و پیمان» از چهارمحال و بختیاری، «قالی بافی» از کرمان، «دنیای قشنگ» از یزد، «خلیج فارس» از هرمزگان، «مرغ آمین» از مرکزی، «آیه‌ی گیلانه» از گیلان، «ایران من» از قزوین، «جان جانان» از زنجان، «غم سیستو» از سیستان و بلوچستان، گروه‌های برگزیده بخش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شمار می‌روند.

بر اساس این خبر، دومین جشنواره ملی سرود آفرینش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود. مرحله استانی آن در ۲۹ استان کشور از ابتدای بهمن سال ۱۴۰۲ شروع و تا نیمه اسفند به طول انجامید.

در دومین دوره این رویداد هنری بیش از ۱هزار و ۱۱۱ گروه سرود در دو بخش کانونی و آزاد و حدود ۲۰هزار کودک و نوجوان حضور پیدا کردند.

بر همین اساس پس از دریافت آثار از سوی دبیرخانه مرکزی، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ هیئت انتخاب شامل هادی ربیعی مدرس سرود، علی خواجه‌نژادیان مدیرکل کانون استان فارس، عزیزه ریحانی‌منفرد کارشناس هنری استان زنجان، مجتبی حاذق مدیر آفرینش­های ادبی و هنری و آذر مشهدی کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون داوری اولیه آثار را انجام دادند.

بر اساس این خبر، به منظور اصلاح اجرا‌های پایانی برای حضور در مرحله کشوری، به گروه‌­های برگزیده مشاوره‌های تخصصی از سوی افراد صاحب‌نظر ارائه می‌شود.

مراسم پایانی دومین جشنواره ملی سرود کانون قرار است در تیر سال جاری هم‌زمان با عید سعید غدیر خم با حضور ۳۰۰ کودک و نوجوان (۱۶ گروه منتخب) به همراه مربیان همراه و سرپرست گروه برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی