Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:13:52 GMT

شبکه های اجتماعی انحصار ها را برطرف کرده است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۳۰۰۴

شبکه های اجتماعی انحصار ها را برطرف کرده است

بوشهر- ایرنا- عضو خانه کاریکاتور و نقاشان ایران گفت: شبکه های اجتماعی با شکستن انحصار و محدودیت ها باعث شده تا نقاشان و دیگر هنرمندان به شکل آنلاین آثار خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا پرویزی روز دوشنبه در آیین اختتامیه کارگاه نقاشی در شهر کاکی شهرستان دشتی افزود: نقاشان در دنیای امروز می‌توانند آثار خود را در بسیاری از نشریات و گالری‌های آنلاین به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: هرچند ممکن است به نظر بیاید که رقابت بیش از حدی در این زمینه وجود دارد اما همیشه جا برای نقاشی‌ها و نقاشان جدید دیگر وجود دارد.
پرویزی اظهارداشت: تمرین و تقویت مهارت‌ها، استفاده از تکنیک‌ها و ابزارهای مختلف، نظرخواهی از نزدیکان و درخواست نقد و نظر از هنرمندان دیگر و پذیرش انتقاد آنها و تمرکز بر علایق مشخص عوامل مهم رشد در دنیای نقاشی است.
عضو خانه کاریکاتور و نقاشان ایران افزود: هنرمندان در طول تاریخ برای نگه‌داشتن جهان‌بینی خاص خود در موضوعات مهم تلاش کرده‌اند تا بتوانند احساسات و هیجان‌هایی که در ایجاد آثارشان صرف کرده اند را حس کنند.
وی اضافه کرد: نقاشی‌های مشهور به بیننده احساس نوعی ارتباط می‌دهد و این ارتباط می‌تواند عاطفی و یا روحانی باشد.
پرویزی ادامه داد: اگر نقاشی در ارتباط برقرار کردن با بیننده ناموفق باشد براحتی از ذهن بیننده یا بینندگان حذف می‌شود.
شهر کاکی شهرستان دشتی با 12 هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان دشتی در 120 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نقاشي كارگاه خانه كاريكاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر

 با کاهش حدود ۱۰هزارتومانی قیمت دلار و رسیدن قیمت دلار به پایین‌تر از ۶۰هزارتومان، کاربران شبکه‌های اجتماعی در توییت‌هایی تحلیل‌های خود را به اشتراک گذاشتند. کاربران پشتوانه کاهش قیمت دلار را اقتدار نظامی و امنیتی ایران در مواجهه با نظام سلطه دانستند. آنها همچنین از سکوت برخی از رسانه‌ها و چهره‌ها که هنگام بالا رفتن قیمت دلار مدام تحلیل به اشتراک می‌گذارند، انتقاد کردند.

در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم:

 سیدمصطفی موسوی‌نژاد:
عده‌ای می‌گفتند افزایش نرخ دلار تا مرز ۷۰هزار تومان ربطی به تنش‌های ایران و اسرائیل نداره و دولت ناتوانی خودش رو به پای این داستان داره فاکتور میکنه! دلار بازار آزاد قبل از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران: ۶۱هزار تومان! دلار بازار آزاد، امروز: ۶۱هزار تومان. قضاوت با شما!

 کیان مهزاد:
کاهش قیمت دلار آن هم حدود ۱۰هزارتومان در شرایطی که برخی‌ها می‌گفتند دلار تا ۸۰ و ۱۰۰ هزار تومان هم می‌رود واقعاً خیلی از واقعیت‌ها را نشان می‌دهد. اصلی‌ترین این واقعیت‌ها قیمت‌سازی کانال‌های تلگرامی است. واقعاً راهی برای رهایی اقتصاد از این کانال‌ها نیست؟

 کیمیا مظفریان:
کاهش قیمت دلار در شرایط فعلی اقتصاد کشور، فقط یک اتفاق نیست، معجزه‌ای بسیار شگفت‌انگیزه که نتیجه ۱. تدبیر حکیمانه دولت و ۲. قدرت نمایی موشکی ایران در برابر اسرائیله.

 حسین مردانی:
قیمت دلار کاهش پیدا می‌کند، اما الان خانه هم بخواهی رهن کنی، طرف با دلار ۷۰ تومانی برات فاکتور میکنه! کاهش قیمت دلار قطعاً خوشحال کننده است، اما با قیمت سازی‌های کاذب هم باید برخورد شود. رها کردن بازار در شرایط جنگ اقتصادی عاقلانه نیست.

دکتر رخیده:
چرا اونایی که وقتی یه بحرانی ایجاد میشه و دلار میره بالا ثانیه‌ای گزارش میدن و اعصاب و روان ملت رو داغون میکنن، اما الان که چند روزه دلار سیر نزولی داره و رسیده به ۶۰ چیزی نمیگن؟!

سجاد محمدی:
موشک‌های ایران هم میتونه اسقاطیل رو شخم بزنه، هم میتونه قیمت دلار رو پایین بیاره. از هر طرف که نگاه کنی، دنیا دنیای موشکه. 

 احمد روستایی:
اقتدار امنیتی یک پشتوانه محکم برای اقتصاد است. مصادیق را در ماجرای دلار و کاهش‌های این روز‌ها دیدیم. دلاری که افسار پاره کرده بود و می‌رفت که به بالاتر از ۸۰ برسد حالا به پشتوانه اقتدار امنیتی ایران راه بازگشت را پی گرفته است. فهم این معادلات آینده‌ساز است. 

 محمد مهدی مصلحی:
اونایی که میگفتن «اگه ایران، اسرائیل رو تنبیه کنه دلار بالای ۷۰ تومن میشه» کجای مجلس نشستن؟! بله؛ اقتصاد، به قدرت نظامی هم بستگی داره. 

محمدی ثابت:
جنگ اقتصادی امریکا علیه ما، برای تضعیف ارزش ریال است که بار‌ها و بار‌ها در بیان مقامات امریکایی به این موضوع تصریح شده است. ‎#جنگ_دلار

 حسن حسن‌خانی:
لابه‌لای حرف‌های نادرست درباره ارز، عوامانه‌ترین و بی‌اساس‌ترین حرفی که در این سال‌ها شنیدم این بوده: نرخ ارز درجه تب بدن بچه است! گوینده چنین سخنی قبل از تمسخر اقتصاددانان و پزشکان، خودش را مضحکه خاص و عام کرده. 

 کاربری با نام «احترام»:
خدا کنه قیمت‌ها هم به همین دلار زیر ۶۰تومان برگرده. الان شما برو یک قطعه برای ماشینت بخر. طرف به مبنای دلار۷۰تومانی کشیده روی قطعه. همه هم حرفشون اینه که دلار الکی ریخته و برمی‌گرده. واقعاً نظارت دولت باید اینجا‌ها پررنگ بشه.

منبع: روزنامه جوان

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • شبکه‌های اجتماعی یا ماشین‌های معتادساز
  • واکاوی گرایش‌های ضد اسرائیلی «نسل زِد» در آمریکا
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند