Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بنادرودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالا از آغاز سال ۹۷ تا کنون به رقم بی‌سابقه ۳ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۸۶۲ تن رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیاوش رضوانی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: میزان تخلیه و بارگیری کالا از آغاز سال ۹۷ تا کنون به رقم بی‌سابقه ۳ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۸۶۲ تن رسیده که در مقایسه با ۳ میلیون و ۵۲۰ هزار تن در سنوات گذشته رکورد بی سابقه ای را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در سال جاری تاکنون ، تعداد شناورهای ورودی به بندرامیرآباد ۸۷۴ فروند است که رکوردی دیگر در حوزه بندری و دریایی رقم خورده است.

مدیر بزرگترین بندر حاشیه دریای خزر همچنین از ثبت بالاترین میزان تخلیه و بارگیری کالا در بهمن سال جاری خبر داد که بر این اساس ، رکورد ۳۹۱ هزار تن به ثبت رسیده در دی ماه سال ۹۷ ، به میزان بیش از ۱۳ هزار تن افزایش پیدا کرده است.

رضوانی در پایان با تاکید بر اینکه تدابیر و برنامه ریزی ها در بندرامیرآباد جهت بی اثر کردن تحریم های ظالمانه دشمنان تدوین می شود گفت: با وجود این تحریم ها در اراده مجموعه مدیریت و کارکنان این بندر ، در پیشبرد اهداف اقتصادی منطقه خللی وارد نخواهد شد و با سر لوحه قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی ، با عزمی راسخ جهت اعتلای ایران اسلامی گام بر خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۷ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در این حملات ۶۶ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۳۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند.

شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6090929 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد