Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-09@04:04:19 GMT

2 انتصاب جدید در وزارت نیرو

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۳۲۰۷

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "رضا اردکانیان" صبح امروز (دوشنبه) در آغاز جلسه شورای معاونین وزارت نیرو، "عیسی بزرگ‌زاده" را به‌عنوان مدیرکل دفتر رودخانه‌های مرزی و منابع آب مشترک و "محمدعلی رفیعی" را به‌عنوان مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو معرفی و منصوب کرد.

وی از تلاش‌های "جبار‌ وطن‌فدا" مدیرکل پیشین دفتر رودخانه‌های مرزی و منابع آب مشترک و زحمات "محمد محمدزاده" مدیرکل پیشین دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو با اعطای لوح سپاس، تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان، احکام انتصاب مدیران جدید، توسط وزیر نیرو به آنان اعطا شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزارت نیرو آب منابع مرزی انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید بارش‌های بهاری در آسمان مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت جوی آسمان مازندران اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از ظهر چهارشنبه تا ظهر پنج‌شنبه با تقویت سامانه بارشی بارندگی در استان گسترش پیدا می‌کند. وی با بیان اینکه این سامانه کل استان را فرامی‌گیرد، افزود: کاهش دید، صاعقه، لغزندگی، ریزش سنگ و اختلال تردد در جاده‌ها و محورهای کوهستانی، آب‌گرفتگی معابر و افزایش حجم آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها از مخاطرات این سامانه بارشی محسوب می‌شود‌.معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اعلام اینکه از بعدازظهر پنج‌شنبه از ناپایداری آسمان استان کاسته می‌شود، اضافه کرد: طی روزهای جمعه تا یک‌شنبه شاهد جوی پایدار همراه با افزایش دما در استان هستیم که این افزایش دما در روزهای آینده محسوس خواهد بود.حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز گفت: باتوجه به شدت بارش‌ها، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، آب‌گرفتگی معابر و افزایش حجم آب رودخانه‌ها بر پرهیز از اسکان درحاشیه رودخانه‌ها و بستر مسیل‌ها و مناطق مرتفع تاکید شد. وی با تاکید بر پرهیز از برپایی چادر و اقامت در فضا‌های باز استان مازندران، افزود: در این مدت کوهنوردان و طبیعت گردان از صعود به ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان خودداری کنند.مدیرکل مدیریت بحران مازندران به مواج شدن دریای خزر اشاره کرد و گفت: دامداران هم دام‌های خود را به دور از حاشیه رودخانه‌ها، دهانه مسیل‌ها، نقاط مرتفع، فضای باز و به مناطق امن هدایت کنند.مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اعلام اینکه نیرو‌های خدماتی و امدادی با تجهیزات آماده خدمات‌رسانی در صورت وقوع سیلاب احتمالی هستند، تصریح کرد: صاحبان سالن‌های پرورش گل و گیاه و پرورش دام و طیور نسبت به انجام تدابیر و اقدام احتیاطی لازم اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه اجرایی قانون «نحوه انتصاب افراد در مشاغل حساس» ابلاغ شد
  • اولیانوف: دربارۀ سفر گروسی به ایران با او گفت‌وگو کردم
  • انتصاب مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش
  • تشدید بارش‌های بهاری در آسمان مازندران
  • نشست خبری مشترک مدیرکل آژانس و رئیس سازمان انرژی اتمی (عکس)
  • تشریح جزئیات برگزاری جشنواره سرود فجر/ سرود تقویت می‌شود
  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • سند جدیدی در کار نیست/ معیار کار آژانس و ایران بیانیه مشترک است
  • مصرف دخانیات از مهم‌ترین عوامل ایجاد سرطان دهان
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس