Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - نایب‌‌ رئیس هیات بدمینتون استان زنجان گفت: کمبود بودجه و نبود امکانات مورد نیاز موجب شده این رشته ورزشی با وجود علاقه مندان زیاد در میان بانوان، آنگونه که باید و شاید پیشرفت نداشته باشد.

سمیه مهدیون روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با ساز و کارهای فراهم شده در سالهای اخیر گرایش بانوان به رشته بدمینتون بیش از گذشته افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم این هیات ورزشی بهره گیری از مربیان برجسته با دانش بالاست که به علاقه مندی روز افزون بانوان ورزشکار به رشته بدمینتون و زمینه سازی حضور آنان در رقابت های داخلی و بین المللی منجر شده است.
نایب‌‌ رئیس هیات بدمینتون استان زنجان ادامه داد: به تازگی مسابقات انتخابی استانی بدمینتون در رده های مختلف سنی خردسالان، نوجوانان و جوانان به غیر از بزرگسالان برگزار شد که نتایج خوبی را به دنبال داشت.
وی اضافه کرد: هم اکنون تیم بدمینتون بانوان زنجان در لیگ دسته یک حضور دارد که طی هفته گذشته به صورت رفت و برگشت مسابقه خود را برگزار کرد و با کسب امتیاز 16 در رده نخست قرار گرفت و استان های خراسان رضوی و قم دوم و سوم شدند.
مهدیون افزود: طی ماه گذشته نیز هیات بدمینتون استان اردوی مشترک را با کشور آذربایجان برگزار کرد که دستاورد بسیار خوبی داشت و به ارتقای توانمندی ها منتهی شد.
نایب‌‌ رئیس هیات بدمینتون استان زنجان ادامه داد: هم اکنون تعدادی از بدمینتون بازان زنجانی در اردوی تیم ملی حضور دارند که این مهم از حرکت رو به پیشرفت این رشته ورزشی حکایت دارد که ادامه این راه و رشد و تقویت آن سرمایه گذاری لازم را می طلبد.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در رشته بدمینتون 110 ورزشکار سازمان یافته در این استان فعالیت می کنند.
به گزارش ایرنا، پیش از این نیز شهلا کاظمی، مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان زنجان به خبرنگار ایرنا گفته بود: پیشرفت چشمگیر به خصوص در زمینه ورزش بسیار مشهود است، چرا که در سالهای قبل از انقلاب ورزش بانوان زنجان تنها در 6 رشته والیبال، بسکتبال، دو ومیدانی، شنا، ژیمناستیک و اسکی فعال بود و هم اکنون زنان این استان فرصت فعالیت در بیش از 46 هیات ورزشی را دارند.
9646/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش هيات بدمينتون بانوان زنجاني بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۳۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود

شهردار کهریزک گفت: فضای ورزشی شهر کهریزک با کمبود ۳۰ درصدی مواجه است که این کمبود در سالن‌های ورزشی بسیار محسوس است و خانه کشتی در این راستا افتتاح خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، علی کلهر در آئین کلنگ‌زنی خانه کشتی کهریزک با اشاره به لزوم افزایش سرانه ورزشی در کهریزک گفت: با توجه به توسعه شهر کهریزک و جمعیت ساکن در این منطقه فضای ورزشی شهر کهریزک با کمبود 30 درصدی مواجه است که این کمبود در سالن‌های ورزشی بسیار محسوس است.

وی افزود: با توجه به اعلام نیاز در حوزه ورزش، در جلسات متعددی هماهنگی‌های لازم برای احداث خانه کشتی با مساحتی در حدود 3 هزار مترمربع با دسترسی مناسب برای علاقه‌مندان و مراجعان صورت گرفت.

شهردار کهریزک در ادامه گفت: این پروژه در دو مرحله اجرایی می‌شود که اعتبار فاز نخست این پروژه 25 میلیارد تومان و مرحله دوم نیز با اعتباری در حدود 30 میلیارد تومان از امروز آغاز خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا دهه فجر امسال افتتاح شود.

کلهر تصریح کرد: کهریزک مهد ورزش‌های پهلوانی، کشتی، کاراته و ... است، لذا در این مجموعه تمهیدات لازم جهت این ورزش‌ها اندیشیده شده و مجهز خواهد شد.

شهردار کهریزک خاطرنشان کرد: در این مجموعه علاوه بر فضای ورزشی، سالن اجتماعات و خوابگاه ورزشی نیز طراحی شده و تلاش می‌کنیم این فضا را در جهت ورزش قهرمانی و پهلوانی تجهیز کنیم تا فضایی مناسب برای افتخار آفرینی جوانان شهر کهریزک فراهم شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری نیز با اشاره به لزوم ارتقای خدمات ورزشی در بخش کهریزک گفت: سرانه بخش کهریزک بسیار پایین است و نیاز است که در این منطقه پروژه‌های ورزشی تعریف و اجرایی شود.

حسن یوسف‌زاده افزود: امیدواریم با هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات‌رسانی بخشی از کمبودهای ورزشی کاهش و سرانه ورزشی این منطقه ارتقا یابد.

کشف انبار 10 میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک

یوسف زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کهریزک استعدادهای زیادی در بخش کشتی و رزمی دارد، با افتتاح این پروژه در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بروز و ظهور استعدادهای زیادی در این حوزه خواهیم بود که موجب افتخار آفرینی در شهر و کشور خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران