Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@05:05:43 GMT

بازیکنان مس سونگون فردا به اصفهان می‌روند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۳۳۳۳

بازیکنان مس سونگون فردا به اصفهان می‌روند

اعضای تیم مس سونگون برای دیدار فینال لیگ برتر فوتسال صبح فردا راهی اصفهان می‌شوند. ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم مس سونگون پنجشنبه هفته جاری در دیدار برگشت فینال رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور میهمان تیم گیتی پسند اصفهان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا، اعضای تیم مس سونگون صبح فردا (سه‌شنبه) راهی اصفهان خواهند شد تا خودشان را آماده دیدار مقابل گیتی پسند بکنند.

همچنین باشگاه مس سونگون قصد دارد تعدادی از هواداران خود را هم به اصفهان ببرد. هواداران تیم فوتسال مس سونگون برای حمایت از این تیم در دیدار فینال لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، صبح چهارشنبه راهی اصفهان خواهند شد.

لیگ برتر فوتسال| تساوی مس سونگون و گیتی‌پسند در دیداری جنجالی/ همه چیز به بازی برگشت کشیده شدحاشیه دیدار مس سونگون ـ گیتی پسند| استقبال پرشور تراکتوری‌ها از فینال لیگ برتر فوتسالحاشیه دیدار مس سونگون - گیتی‌پسند| درگیری هوادار و دروازه‌بان گیتی‌پسند و توقف بازی

گیتی پسند و مس سونگون در دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال از ساعت 16 روز پنجشنبه در سالن پیروزی اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بازی رفت در تبریز با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد تا وحید شمسایی برای دومین بار متوالی در عرصه مربیگری دیدار پایانی قاره کهن را تجربه کند. سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از بازی با ازبک‌ها به خبرنگاران حاضر گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: ما بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتبال در آسیا سخت و نزدیک شده است.

شمسایی با اشاره به نقش سرمربی ازبکستان گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌کذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. اما مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

دیگر خبرها

  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان