Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشمیری فراخوان مسابقه استانی مقاله نویسی شخصیت و اندیشه های حکیم ابوالقاسم میرفندرسکی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عادله کشمیری» در جمع خبرنگاران گفت: اثر مبانی عرفانی میرفندرسکی بر نظام فلسفی وی، اثر پذیری ملاصدرا از تعالیم میرفندرسکی، سیره عملی میرفندرسکی در تربیت طلاب، مناظرات مذهبی میرفندرسکی و مقام ادبی میرفندرسکی و جایگاه شعر و ادب در آثار وی از جمله محورهای این مسابقه مقاله نویسی و همایش استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه علاقمندان تا (10 فروردین) 98 مهلت دارند نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند، افزود: درج عنوان مقاله و مشخصات نویسنده به طور کامل، تایپ مقاله در نرم افزار ورد با فونت ١٤ نازنین، رعایت ساختار علمی مقاله نویسی و عدم داشتن سابقه چاپ و انتشار مقاله ارسالی از عمده شرایط ارسال مقاله به این همایش استانی است.

 

وی خاطرنشان کرد: به صاحبان مقالات اول تا سوم این همایش جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

 

کشمیری افزود: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ٣٥٨٨٠٥٦٦ و ٣٥٨٦٢٥١٧ تماس بگیرند.

 

گفتنی است، مسابقه مقاله نویسی شخصیت و اندیشه های حکیم ابوالقاسم میرفندرسکی به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و شهرستان رامیان، فرمانداری شهرستان رامیان، بخشداری بخش فندرسک، دفتر امام جمعه شهرستان خان ببین و انجمن آثار و مفاخر شهرستان رامیان برگزار می شود.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری عکس نگاشت مقام معظم رهبری مجمع تشخیص مصلحت نظام استان بوشهر محمد جواد ظریف مسابقه مقاله نویسی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت گرامیداشت ایام ولایت حضرت علی (ع) با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات، رقابت در دو بخش گروه سرود ثابت فرهنگسرا (متشکل از نوجوانان مقطع اول یا دوم متوسطه با اعضای ثابت برای رقابت در این مسابقه) و گروه سرود حرفه‌ای فرهنگسرا (متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده مدعو) برگزار می‌شود و فرهنگسرا‌ها فرصت دارند تا ۲۰ اردیبهشت گروه‌های سرود را به دبیرخانه معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / ۱۰۰۰ سال حکومت ایلیاتی و ۸۰۰ سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان