Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@01:58:15 GMT

برق ادارات بدهکار شهرستانی قطع خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۳۴۴۲

برق ادارات بدهکار شهرستانی قطع خواهد شد

رکنا: معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق ادارات شهرستانی بدهکار به این شرکت در روزهای آینده خبرداد.

به گزارش رکنا، فتح الله جهانتاب معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: متاسفانه ادارات استانی و شهرستانی در پرداخت بدهی‌های خود به این شرکت از خود سهل انگاری نشان داده و با وجود پیگیری‌های مکرر و مستمر کتبی و شفاهی، از پرداخت بهای برق مصرفی خودداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد برای وصولی مطالبات خود راهی جز قطع برق این ادارات ندارد، اظهارداشت: به مدیران نواحی اعلام کرده ایم برق ادارات دولتی شهرستانی که به این شرکت بدهکار هستند را قطع کنند.

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان بدهکاری دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خدمات رسان در این استان را بیش از ۶۵ میلیارد تومان ذکرکرد و گفت:: حدود ۴۳ درصد از مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان از دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خدمات رسان است.

جهانتاب با تاکید بر قطع برق ادارات استانی و شهرستانی، یادآورشد: در مرکز استان نیز برق ساختمان‌های مرکزی دستگاه‌ها و شرکت‌های بدهکار قطع خواهد شد.

وی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد خواست که نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به شرکت توزیع نیروی برق استان در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: استان کهگیلویه و بویراحمد برق درآمد معاون قطع برق عکس فیلم دختر زن پسر تهران نجات لواسان جوان شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه