Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - فائزه دیبایی ملی پوش پرتاب دیسک گنبدکاووس که در مسابقات بین المللی جایزه بزرگ امارات موفق به کسب مدال نقره این مسابقات شده بود، امروز (دوشنبه) به زادگاهش بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم استقبال از ملی پوش گنبدی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه و رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان به همراه مربیان، برخی ورزشکاران و اعضای خانواده این ورزشکار حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقات بین المللی جایزه بزرگ امارات از اول تا نهم اسفند امسال با شرکت ورزشکاران معلول 36 کشور جهان در رشته های مختلف دو و میدانی از جمله پرتاب دیسک و ورزنه برگزار و از جمهوری اسلامی 10 ورزشکار شامل دو خانم و هشت آقا به همراه مربیان خود شرکت داشتند.
فائزه دیبایی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات امسال در سطح بسیار بالایی با حضور نفرات برتر مسابقات جهانی، برگزار شد و من برای نخستین بار در مسابقات بین المللی شرکت و موفق به کسب مقام دوم این مسابقات در رشته پرتاب دیسک شدم.
وی افزود: من در این رشته با پرتاب 23 متر و 44 سانتی متر موفق به جابجایی رکورد قاره آسیا شدم که در مسابقات جاکارتا 21 متر و 17 سانتی متر بود.
دیبایی که چهار سال است در رشته پرتاب دیسک و ورزنه فعالیت ورزشی حرفه ای را آغاز کرده است، اضافه کرد: نفر اول این رشته که امسال دو کلاس 56 و 57 آن با هم ادغام شده بود و این مساله کار را برای من سخت کرد، از کشور الجزایر بود که 25 متر پرتاب کرد.
وی گفت: با این حال من از نفر سوم این رشته که قهرمان پارالمپیک لندن و از کشور الجزایر بود و در پارالمپیک لندن به همراه دیگر هم وطنش قهرمان و نایب قهرمان این مسابقات شده بودند، بیشتر پرتاب کردم.
ملی پوش گنبدی رشته پرتاب دیسک همچنین اضافه کرد: علاوه بر رشته پرتاب دیسک، من در رشته پرتاب وزنه نیز در این مسابقات شرکت کردم که با پرتاب هفت متر و 35 سانتی متر مقام چهارم را به دست آوردم.
دیبایی گفت: در این رشته نیز دو کلاس 56 و 57 با هم ادغام شده بود و من که کلاس 57 بودم باید با رقیبان قویتر رقابت می کردم با این حال با وجود کسب مقام چهارم، اما رکود آسیا را در این رشته نیز شکستم.
وی درخصوص برنامه آینده اش اظهار داشت: برنامه بعدی من شرکت در مسابقات جهانی امارات است که 9 ماه آینده در این کشور برگزار می شود و به دلیل نداشتن رشته پرتاب دیسک و وزنه، در رشته پرتاب نیزه شرکت خواهم کرد.
این ورزشکار گنبدی همچنین ضمن قدردانی از خانواده اش به خاطر حمایت های مالی و معنوی و مربیان فنی و بدنساز خود و نیز مربی تیم ملی، از کمبود امکانات و تجهیزات رشته پرتاب دیسک و وزنه در این شهرستان ابراز گله مندی و خواستار توجه و رفع این مشکلات از سوی مسئولان شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش و جوانان استقبال از ورزشكار گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور با نظارت مستقیم IPC روز‌های سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار شد.

شاهو محمدی نابغه ورزشی سندروم داون مهابادی در این دوره از رقابت‌ها از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان حضور داشت که موفق به کسب سه مدال نقره شد.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC ثبت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور