Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- اولین شماره از نشریه روزانه یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران با عنوان «پویانامه» منتشر شد.

به گزارش روز دوشنبه گروه علمی ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این نشریه در اولین شماره پیام‌هایی از «فاضل نظری» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «حسین انتظامی» رئیس سازمان سینمایی، «حسین ربانی‌غریبی» رئیس جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران و «محمدرضا کریمی‌صارمی» دبیر جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در صفحه‌های ابتدایی این نشریه که زیر نظر اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون و به مدیر مسئولی محمدرضا کریمی‌صارمی به چاپ رسیده است «رضا کیانیان» بازیگر سینما و تلویزیون درباره پویانمایی و جشنواره پویانمایی تهران یادداشتی با عنوان «آرزو دارم یک روز «کارتونی» شوم!» دارد.
در صفحه‌های بعدی داوران 5 بخش جشنواره بین‌الملل و سیفژ، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، مسابقه ایران، پایان‌نامه‌ها و مسابقه دانشجویی ایران معرفی شده‌اند.
مهم‌ترین اخبار پیش از آغاز جشنواره شامل گفت‌وگوی ویژه «محمدرضا کریمی‌صارمی» دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، گفت‌وگوهایی از «بابک نکویی»، «محمد خیراندیش»، «امید خوش‌نظر»، «رضا منتظری‌مقدم»، «اسماعیل شرعی»، «مریم خلیل‌زاده» و «علی نوری‌اسکویی» اعضای هیات انتخاب و همچنین «آریاسب فیض» کارگردان «آقای بی‌تفاوت»، «شیوا صادق‌اسدی» کارگردان «پال و کوپال»، «بهزاد هاتف» کارگردان «وینگ»، «لیدا فضلی» کارگردان «این سو، آن سو»، «صادق جوادی» کارگردان «روباه» و «سیامک واحد» کارگردان پلکان از مطالب این شماره از نشریه روزانه یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران است.
در صفحه انگلیسی اولین شماره «پویانامه» نیز خلاصه ای از نشست خبری یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران و خبر رونمایی از پوستر این جشنواره به زبان انگلیسی ترجمه و منتشر شده است.
آخرین صفحه این نشریه نیز به بخش دیگری از اخبار جشنواره اختصاص دارد.
یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران که با حضور 85 کشور و به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی از 12 اسفندماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب آغاز شده تا 16 اسفندماه با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی در چند بخش میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان است.
علمی**9294**1883**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي كانون پرورش فكري جشنواره پويانمايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • ببینید | تصاویری از سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسۀ دادگاه منافقین
  • ببینید | سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا