Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت: تیم 9 نفره آتش نشانان این سازمان با بضاعت کم تجهیزاتی به مسابقات کشوری عملیات ورزشی آتش نشانان اعزام شدند.

مجید خوشرفتار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات در 2 بخش برگزار می شود که اولی شامل 6 آیتم همزمان عبور از نردبان افقی، پرش از لاستیک های بزرگ، پوشیدن کوله تنفسی، حمل مصدوم، گذشتن از درهای فرضی و حرکت در مسیر زیگزاگ و اطفای حریق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بخش دوم نیز شامل آب رسانی است که طی آن باید آب با استفاده از هفت شیلنگ و سرنازل و سه راهی در کمترین زمان ممکن به داخل هدف هدایت شود.
خوشرفتار گفت: بر این اساس هر تیمی که بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن این بخش ها را انجام دهد موفق به کسب رتبه می شود.
وی یادآور شد: در این دوره از مسابقات 32 تیم از شهرهای مختلف کشور شرکت دارند که بیشتر آنها از آتش نشانان مراکز استان ها هستند.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد افزود: تیم آتش نشانان بجنورد برای ششمین بار در این دوره از مسابقات شرکت دارند که امسال نیز بعد از دو سال وقفه به مسابقات اعزام شدند.
وی با اشاره به کمبود تجهیزات مناسب برای شرکت در این مسابقات، گفت: به دلیل ضعف تجهیزاتی، تیم بجنورد از 50 درصد تجهیزات مورد نیاز برخوردار نیست.
خوشرفتار اظهار داشت: این امر باعث می شود به اجبار در مسابقات از تجهیزات سایر شهرها استفاده کنیم که به دلیل کار نکردن با آنها آشنایی کمتری نسبت به آنها داریم؛ بنابراین علیرغم استعداد و توانایی بالای آتش نشانان بجنورد امکان صعود در مسابقات را کاهش می دهد.
وی افزود: تیم های استان ها و شهرهای بزرگ تر با امکانات و تجهیزات حرفه ای و کامل در مسابقات شرکت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: در صورت توجه بیشتر می توان موفقیت های خوبی در مسابقات کسب کرد زیرا که تیم آتش نشانی بجنورد در یک دوره از این مسابقات موفق به کسب رتبه سوم منطقه ای شمال شرق کشور شد.
به گزارش ایرنا؛ مسابقات عملیات ورزشی آتش نشانان کشور 15 تا 18 اسفندماه در یزد برگزار می شود.
ط/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آتش نشاني مسابقات كشوري خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری

شاهو محمدی، نابغه ورزشی سندروم‌داون مهابادی در مسابقات شنا جانبازان و توان‌یابان قهرمانی کشور که تحت نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار می‌شود و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان