Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:17:46 GMT

قول شفر به کرانچار؛ نگران نباش!

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۳۶۹۸

قول شفر به کرانچار؛ نگران نباش!

تیم امید دیروز با 21 بازیکن تمرین کرد. 4 بازیکن از سایپا، 3 بازیکن از استقلال در تمرین حاضر نبودند و دو بازیکن هم به دلیل مصدومیت قادر به تمرین نبودند.

به گزارش "ورزش سه"، کرانچار که از مدت ها قبل گفته بود حضور بازیکنان در اردوی اسفند ماه اهمیت فوق العاده ای برای او دارد سعی کرد در برابر تصمیم علی دایی موضع سختی را اتخاذ نکند و به گونه ای صحبت کرد که سرمربی تیم سایپا در ادامه متقاعد شود بازیکنان را در اختیار اردوی تیم امید قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه حمید استیلی گفته بود بر اساس تصمیم کادر فنی هر بازیکنی در تمرین حاضر نشود از اردو خط خواهد خورد کرانچار دیروز گفت که علی دایی همیشه به تیم ملی و تیم امید اهمیت داده و منافع ملی برای او در اولویت بوده و به یقین این بار هم شرایط تیم امید را درک خواهد کرد.

 

اما بد نیست بدانید شفر به کرانچار قول مساعد داده و قرار است در بازگشت به تهران بازیکنان امید خود را برای حضور در اردوی تیم امید آزاد کند. البته مهدی قائدی در تمرین تیم امید حضور دارد و الهیار صیادمنش هم مصدوم است اما در ادامه قرار است امید نورافکن و رضا آذری هم به تمرینات تیم امید ملحق شوند.

 

تیم امید در روزهای دوم، چهارم و ششم فروردین به ترتیب پذیرای تیم های ترکمنستان، یمن و عراق خواهد بود و اردوی تدارکاتی این تیم که از روز شنبه آغاز شده است تا پایان بازی ها ادامه خواهد داشت.

زلاتکو کرانچار(سرمربی) تیم امید ایران وینفرید شفر استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید ایران وینفرید شفر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟

بانکی پور مدعی شد که در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بخشی از فیلمی که از وی در فضای مجازی منتشر شده گفته است: آتاتورک ضربه بزرگی به ترکیه زد.

وی ادامه داد: الان در ترکیه آنچه که رسما اعلام می شود، به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن. این رهاورد کشف حجاب آتاتورک است.

بانکی پور گفت: ترکیه که یک کشور مسلمان با مساجد قوی و زیبای زیاد است، به چنین وضعی رسیده است که این نگران کننده است.

دیگر خبرها

  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • روایت ارتشبد آمریکایی از تحویل سوخو 35 به ایران
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!