Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@18:50:24 GMT

پایان باند بزرگ قاچاق مواد مخدر صنعتی در بیرجند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۴۳۴۶

رکنا: دادستان عمومی و انقلاب استان خراسان جنوبی از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر صنعتی خبر داد و گفت: از این قاچاقچیان ۱۵۸ کیلوگرم شیشه کشف و ضبط د.

به گزارش رکنا، سید حسین مقدس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی از کشف ۱۵۸ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه خبر داد.

وی در این رابطه اظهار کرد: پس از اقدامات انجام شده از سوی اداره کل عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند قاچاق مواد مخدر صنعتی که از طریق بونکر‌های شرکت گاز از سیستان وبلوچستان به استان‌های مرکزی کشور و خراسان رضوی در حال حمل مواد مخدر بود شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی بیان کرد: پس از شناسایی این قاچاقچیان دستگیری آن‌ها در دستور کار قرار گرفت که در نهایت یک دستگاه خودرو بونکر گاز در مسیر شهرستان سربیشه تحت تعقیب قرار گرفته و در داخل شهر بیرجند متوقف شد.

مقدس تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۵۸ کیلوگرم شیشه در قالب ۵۲۶ قوطی کشف و ضبط شد. همچنین راننده خودرو بلافاصله دستگیر و با هماهنگی قضایی مالک مواد مخدر و مرتبطین وی در شهرستان نهبندان (مجموعا ۴ نفر) شناسایی و دستگیر شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس قاچاق مواد مخدر پلیس قاچاق اخبار حوادث قاچاق مواد مخدر کشف و ضبط باند بیرجند قاچاقچیان عکس فیلم دختر زن پسر تهران نجات لواسان جوان شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد

سینا بنی اسد گفت: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد، یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می کنند.

وی افزود: فورا دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر شد. 

دادستان عمومی وانقلاب ماهان تصریح کرد: سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای موادمخدر صنعتی ازسوداگران مرگ شدند.

وی ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و ۲ متهم بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده اند، صادر شده است.

بنی اسد با اشاره به اینکه طبق ماده ۸ قانون مبارزه با مواد مخدر، مجازات های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد، گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد.

 وی افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد.

دادستان عمومی وانقلاب ماهان گفت: از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان