Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@04:27:18 GMT

اقدام خطرناک با کالسکه کودک در اتوبان! + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۴۶۲۱

‍‍‍‍‍‍

رکنا: اقدام خطرناک دوچرخه سوار با حمل کالسکه کودکش در اتوبان سوژه رسانه ها شد.

حجم ویدیو: 3.18M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام خطرناک یک دوچرخه سوار حامل کالسکه کودک را در یکی از اتوبان‌های انگلیس به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط دوربین داش کم یک خودرو تهیه شده است مشاهده می‌شود این دوچرخه سوار ناگهان از لاین ۳ وارد لاین ۱ این اتوبان که حداکثر سرعت در آن ۷۰ مایل بر ساعت (۱۱۲ کیلومتر بر ساعت) است می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو نشان می‌دهد در هنگام انجام این اقدام خطرناک دوچرخه سوار سایر رانندگان با کم کردذن سرعت خود تلاش می‌کنند تا از تصادف با او جلوگیری کنند.

یک راننده کامیون که خود را با نام " جو" معرفی کرد در این باره گفت:: " من این دوچرخه سوار را ابتدا هنگامی دیدم که وارد اتوبان M۶ شد و فکر می‌کردم خیلی زود او این اتوبان را ترک کرده و وارد یک جاده فرعی خواهد شد. من سپس این دوچرخه شوار را در لاین ۳ اتوبان دیدم که رانندگان خودرو توقف می‌کردند و با روشن کردن چراغ‌های خود به او هشدار می‌دادند. صادقانه بگویم واقعا تکان دهنده بود. این دوچرخه سوار ناگهان از لاین ۳ وارد لاین ۱ شد. این در حالی بود که او در عقب دوچرخه یک کالسکه نوزاد را با خود حمل می‌کرد. "

این ویدئو در حالی خبرساز می‌شود که هنوز مشخص نیست که آیا این دوچرخه سوار در عقب دوچرخه خود کودکی را با خود حمل می‌کرده است. یک راننده ۲۴ ساله دیگر که اهل "نورس گرین" لیورپول است در این باره گفت:: " این بخش از اتوبان بخشی است که معمولا ترافیک ایجاد نمی‌شود و خودرو‌ها با سرعتی بسیار زیاد حرکت می‌کنند. سرعت خودرو‌ها در این نقطه از اتوبان به ۷۰ مایل بر ساعت می‌رسد. تنها یک برخورد کوچک ممکن بود این دوچرخه سوار و کودکی که او با خود حمل می‌کرد کشته شوند. هنوز مطمئن نیستم آیا این مرد به استباه مرگبار خود پی برده است؟ من در عمرم هرگز چنین صحنه‌ای را ندیده بودم. "

گفتنی است؛ این اتفاق در حالی در بعد از ظهر روز جمعه در اتوبان M۲ در نزدیکی منطقه بورودگرین در نزدیکی شهر لیورپول رخ داد که حرکت دوچرخه‌ها در داخا اتوبان غیرقانونی است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: تصادف تصادف خطرناک کودک فیلم دوچرخه سوار اتوبان عکس فیلم دختر زن پسر تهران نجات لواسان جوان شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز

به گزارش صدای ایران از ایسنا،مدیر سامانه یکپارچه خودرو‌ها از آغاز اولین طرح فروش خودرو‌های برقی وارداتی و هیبریدی از عصر امروز (یکشنبه ١۶ اردیبهشت) خبر داد و تاکید کرد این دور از فروش ۴ خودروی وارداتی شامل ۲ خودروی برقی، یک خودروی هیبریدی و یک خودروی بنزینی، صرفاً برای ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول خودرو‌های وارداتی که اسفند ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.

مهدی تقدسی از آغاز اولین دور فروش خودرو‌های برقی وارداتی از عصر امروز (یکشنبه) به ایسنا خبر داد و گفت: این چهار خودروی وارد شده صرفاً برای متقاضیان دور اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١) عرضه خواهد شد.

طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودرو‌های وارداتی که اولین دور از فروش خودرو‌های برقی است، صرفاً برای متقاضیان مرحله اول ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی که اسفند ماه سال ۱۴۰۱ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

در این دور از فروش خودرو‌های وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.

متقاضیان از عصر امروز (یکشنبه) تا پایان روز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند از بین چهار خودروی وارد شده، یک محصول را انتخاب کنند.


دیگر خبرها

  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • 4 روش برای جذاب‌تر کردن روشنایی آشپزخانه
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» | اقدام مجرمین بعد از ربودن یسنا
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید