Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 - رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تاکید کرد: قیمت خودروهای در حال تحویل از جمله سمند، پژو پارس، پژو ۴۰۵ و پراید ۱۳۱، یک تا ۲.۵ میلیون تومان در بازار کاهش داشته است.

 سعید موتمنی با اشاره به اینکه بازار همچنان منتظر کاهش قیمت پایه خودرو در کارخانه ها است، گفت: در حال حاضر هیجان خرید خودرو در بازار کاهش یافته است و خرید و فروشی در بازار خودرو انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قیمت پایه خودرو در حال حاضر غیر منطقی است، اظهار داشت: مشتری برای خرید خودرو با قیمت‌های فعلی در بازار وجود ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو ادامه داد: قیمت پایه خودرو باید بر اساس آنالیز قیمت تعیین شود.

موتمنی با بیان اینکه قیمت‌های تعیین شده از سوی کارخانه در تاریخ ۹۷.۱۱.۱۴ قابل قبول تراز قیمتهای پایه فعلی است، تصریح کرد: درحال حاضر قیمت پایه پراید ۱۳۱ از سوی کارخانه ۴۵ میلیون تومان تعیین شده است که با رقم، پراید ۱۳۱ در بازار با قیمت ۴۸ میلیون تومان عرضه می‌شود، در حالی که قیمت مناسب پایه برای این خودرو ۳۶ میلیون تومان است.

وی افزود: قیمت پژو پارس امروز درکارخانه به قیمت ۸۴ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان و در بازار ۱۰۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ v۸ در کارخانه ۸۰ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان و در بازار ۹۷ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ ۲ در کارخانه ۶۶ میلیون و۸۰۰ و در بازار ۸۰ میلیون تومان و سمند lx درکارخانه ۷۳ میلیون و ۴۰۰ و در بازار ۸۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان خودرو اضافه کرد: عرضه خودرو نسبت به دو هفته گذشته از سوی کارخانه بیشتر شده است.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746317

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • قیمت طلا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول