Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@12:00:24 GMT

حمله خمپاره‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۴۷۱۳

رکنا: رسانه‌های سوریه از حمله خمپاره‌ای رژیم صهیونیستی به شهر قنیطره در جنوب این کشور خبر می‎دهند.

به گزارش رکنا، خبرگزاری سانا می‎گوید که ارتش رژیم صهیونیستی حومه شهر «قنیطره» در جنوب سوریه را هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

در این حمله شهر «خضر» در اطراف قنیطره هدف یک فروند خمپاره قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمله خمپاره‌ای هیچگونه خسارتی در پی نداشته است.

تاکنون مشخص نشده که هدف دقیق این حمله چه مکانی بوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون در این باره اظهار نظر نکرده است.

اواخر ماه ژانویه نیز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطقی از سوریه را هدف حمله قرار دادند که این حملات موشکی نیز ناکام ماند و موشک‌های شلیک شده رهگیری و منهدم شدند.

۴ فروند جنگنده اف-۱۶ اسرائیل از طریق دریای مدیترانه به سمت سوریه حرکت کردند که در پی این حمله وزارت دفاع روسیه در بیانیه‎ای اعلام کرد سامانه‌های دفاعی بوک و پانتسیر پدافند هوایی سوریه ۷ موشک شلیک شده از سوی اسرائیل در تجاوز به دمشق را سرنگون کردند.

شب بعد از این حمله نیز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بار دیگر مناطقی از سوریه را هدف حمله قرار دادند که پدافند هوایی سوریه ۳۰ موشک کروز و بمب هدایت شونده را ساقط کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: تجاوز تجاوز رژیم صهیونیستی رسانه سوریه حمله شهر عکس فیلم دختر زن پسر تهران نجات لواسان جوان شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که بامداد امروز جنگنده های رژیم صهیونیستی خانه های مسکونی محله الشابوره را واقع در شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

در جریان این حمله هوایی شدید تعدادی از فلسطینی ها، زخمی شده و به بیمارستان الکویت منتقل شدند.

نیروهای دفاع شهری نوار غزه نیز اعلام کردند که پیکرهای متلاشی شده ۹ شهید فلسطینی را از زیر آوار منطقه المعسکر واقع در شهر خان یونس خارج کردند.

بمباران خانه های مسکونی در خیابان الجلاء واقع در مرکز شهر غزه چندین شهید و زخمی در میان فلسطینی های بی گناه برجای گذاشت. علاوه بر حمله های هوایی، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز منطقه النصر در شرق شهر رفح را هدف قرار داد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی علاوه بر نوار غزه بخش هایی از جنوب لبنان را نیز هدف قرار دادند. این جنگنده های متجاوز بامداد امروز اطراف منطقه های کفرکلا، میس الجبل و برغز در جنوب لبنان را هدف قرار دادند. حمله های توپخانه ای رژیم صهیونیستی منطقه شبعا در جنوب لبنان را نیز در برگرفت.

وزارت بهداشت نوار غزه روز گذشته اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت و کشتار علیه خانواده های فلسطینی در این باریکه شدند.

در این گزارش آمده است: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۴۷ شهید و ۶۱ زخمی برجای گذاشته است. وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که آمار شهدا و زخمی های حمله های همه جانبه این رژیم علیه نوار غزه مجدداً افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد شهدای فلسطینی از تاریخ هفت اکتبر سال میلادی گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافته است. آمار زخمی ها نیز به ۷۷ هزار و ۷۰۴ تن رسیده است. لازم به ذکر است که اکثر قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی هفت ماه گذشته را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

بر اساس اعلام نهادهای فلسطینی، هنوز پیکر هزاران فلسطینی زیر آوار خانه های تخریب شده در نوار غزه بوده و نیروهای امدادی نتوانسته اند آنها را خارج کنند.

کد خبر 6093735

دیگر خبرها

  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • مقام سازمان ملل: حمله به رفح «یک تراژدی غیرقابل وصف» است
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در جنوب غزه | ویدئو
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»