Web Analytics Made Easy - Statcounter

داور یک ستاره بوکس ایران گفت: مظاهری و فرجی با فحاشی و رفتار خود در جام مکران به جامعه داوری بوکس ایران بی‌احترامی کردند. ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

احمد میرزایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اعتراضات به عملکرد داوران ایرانی در تورنمنت بین‌المللی بوکس مکران از سوی بوکسورهای تیم ملی به خصوص احسان روزبهانی اظهار داشت: در مسابقات بوکس مکران بهترین قضاوت‌ها را از سوی داوران ایرانی شاهد بودیم و عملکرد داوران کشورمان قابل قبول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزبهانی نیز مقابل بوکسور سوریه‌ای مسابقه خود را واگذار کرد و هیچ مسئله‌ای در داوری این مسابقه وجود نداشت.

وی تاکید کرد: البته اخلاق روزبهانی از تمامی بوکسورها و مربیان ایرانی بهتر بود و بعد از اعلام نتیجه، شکست خود را پذیرفت و سالن را ترک کرد. برخلاف روزبهانی متاسفانه علی مظاهری و مجتبی فرجی مربیان تیم ملی بوکس در دیدار دو بوکسور ایرانی به من و سایر داوران کشورمان بدترین فحاشی‌های ممکن را انجام دادند. مشکل مظاهری تنها با من نبود و در هر مسابقه‌ای که روی صندلی کوچ نشست، داوران ایرانی را نامرد خطاب کرد واعتقاد داشت داوران ایرانی به برتری بوکسورهای کشورمان رای نمی‌دهند. قطعا این رفتار مظاهری و فرجی روی ذهنیت بوکسورهای تیم ملی نیز تاثیر منفی گذاشت و آنها تصور  می‌کند داوران ایرانی از قصد به دنبال باخت آنها هستند. 

داوران یک ستاره بوکس کشورمان در خصوص واکنش اکبر احدی به این رفتار دستیاران خود گفت: احدی نیز برخورد بدی داشت اما بعد از پایان مسابقات با من صحبت کرد و دلیل این رفتار خود و همکارانش را عصبانیت عنوان کرد، اما مظاهری نه تنها به خاطر فحاشی خود معذرت خواهی نکرد بلکه در روزهای بعد نیز این رفتار خود را ادامه داد. بعد از این اتفاقات من و سایر داوران ایرانی با توجه به حضور بابک بردبار، رئیس کمیته داوران در سالن مسابقات  نامه‌ای را تنظیم و از مظاهری و فرجی به دلیل فحاشی ناموسی شکایت کردیم و قرار شد در کمیته انضباطی پیگیری شود. مظاهری و فرجی با رفتار خود نه تنها به من بلکه به جامعه داوری بوکس ایران بی‌احترامی کردند.

میرزایی خاطرنشان کرد: اینکه علی مظاهری قهرمان خوبی بوده است دلیل بر توانایی او در مربیگری نیست. مربی در ابتدا باید خودش اخلاق را رعایت کند تا شاگردانش نیز از رفتار او الگوبرداری کنند. به عنوان قهرمان آسیا روی مظاهری حساب بیشتری می‌کردم  اما متاسفانه شاهد واکنش‌های بسیار بدی از او بودم. مظاهری در مسابقات المپیک نیز به دلیل ناآگاهی از قوانین داوری دیسکالیفه شد و در مربیگری نیز هنوز در استان خود شاگردی را تربیت نکرده است. فرجی نیز تا به حال بوکسوری را به تیم ملی تحویل نداده است.

وی با ابراز رضایت از برگزاری تورنمنت بین‌المللی بوکس مکران گفت: نظم برگزاری تورنمنت بین‌المللی بوکس مکران عالی بود و از لحاظ سطح فنی نیز هند و سوریه تیم‌های بسیار خوبی را به مسابقات اعزام کرده بودند. قزاقستان نیز تیم بدی نبود اما در حد هند و سوریه نبود. برگزاری تورنمنت مکران یک تحول بسیار خوب در بوکس ایران بود و قطعا حضور ناظر کنفدراسیون بوکس آسیا در ایران نیز می‌تواند تاثیر زیادی روی جنبه‌های مختلف بوکس کشورمان داشته باشد.

دبیر هیئت بوکس استان مرکزی با تمجید از داوران ایرانی تصریح کرد: در حال حاضر حتی توانایی داوران سه ستاره بوکس کشورمان از برخی کشورهای آسیایی دیگر بیشتر است و ثوری به دنبال این است که با برگزاری کلاس‌های ارتقای درجه داوری به داوران بوکس کشورمان نیز کمک کند. شاید مشکلاتی بین من و ثوری وجود داشته باشد اما او با تمام وجود در حال تلاش برای پیشرفت بوکس ایران است و پخش مستقیم این مسابقات نیز گام مهمی در این راه بود.

احدی: تورنمنت مکران چیزی از تورنمنت‌های بین‌المللی خارجی کم نداشت/ روزبهانی استرس داشت


انتهای پیام/

 

 

 

 

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بوکس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوکس بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند

  به کزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد، در این بازی موعود بنیادی فر؛ داور بین المللی فوتبال کشورمان به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده داشتند.   قضاوت بدون نقص بنیادی فر و کمک‌های ایرانی‌اش باعث شد تا کمترین چالش برای آنها در جریان این دیدار حساس شکل بگیرد.   امید‌های ژاپن با برتری یک به صفر مقابل ازبکستان توانستند به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها برسند.

دیگر خبرها

  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • برگزاری دوره داوری فوتسال در میامی
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد