Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛لطفعلیان  امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون 1600 روستای استان از نعمت گاز بهره مند هستند ،اظهارکرد : از این تعداد طرح گازرسانی به 420 روستا در سال جاری اجرا شده به بهره برداری رسیده است . 

اوافزود : در سالهای اخیر ، گازرسانی به روستاها اولویت نخست شرکت گاز استان بوده بطوریکه هم اکنون طرح گازرسانی به بیش از 360 روستای استان در حال اجرا می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفعلیان تصریح کرد : در سال جاری ، گازرسانی به شهر درب گنبد علیرغم سختی فراوان به بهره برداری رسید و طرح گازرسانی به شهر شول آباد که تنها شهر بدون گاز استان است نیز آغاز شد .

او بیان کرد: روند شتابان گازرسانی  در استان ادامه خواهد یافت و روستاهای واجد شرایط تا پایان سال 98 از نعمت گاز بهره مند خواهند شد .

مدیر عامل شرکت گاز لرستان  خاطر نشان کرد : هم اکنون 24 شهر استان از نعمت گاز برخوردارند که 99.5 درصد جمعیت شهری را شامل می شود.

به گفته این مسئول جمعیت روستایی بهره مند از گاز استان نیز در حال حاضر 88 درصد می باشد که با وجود طرحهای در حال اجرا این رقم نیز تا پایان سال آینده افزایش خواهد داشت و اکثر شهرهای استان به جمع شهرهای سبز افزوده خواهند شد .

لطفعلیان عنوان کرد: علیرغم محدودیت منابع و سایر مشکلات موجود شرکت گاز در یک سال اخیر عملکرد کم نظیری از خود بجای گذاشته و امید می رود موجب جلب رضایت هم استانیهای عزیز قرار گیرد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گاز مدیر عامل شرکت مشکلات استان بهره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری ظهر یکشنبه در جریان دیدار نماینده ولی فقیه کردستان با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان کردستان مخاطب اداره کار محسوب می‌شوند و از خدمات وزارت کار بهره می‌برند.

وی افزود: این اداره‌کل در استان فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد و سال گذشته ۱۹ هزار بازرسی را از واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی ادواری سالانه از کارگاه‌ها، واحدهای تولیدی و صنعتی برای حفظ ایمنی و حق و حقوق کارگران توسط بازرسان این اداره‌کل انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: سالانه ۱۰ هزار پرونده شکایات کارگری در استان بررسی و این پرونده‌ها توسط هیأت‌های تشخیص در اداره کل تعاون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، آمار کارگران بیمه شده استان را ۱۴۳ هزار نفر برشمرد و گفت: از این تعداد ۴۵ هزار نفر کارگران ساختمانی هستند که ۲۱ هزار نفر آنان بیمه شده هستند و ۲۴ هزار نفر دیگر نیز در صف بیمه شدن هستند؛ ضمن اینکه امسال درآمدهای از سوی مجلس برای بیمه کارگران ساختمانی فاقد بیمه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6091126

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ۲۰ درصد جمعیت لرستان ‌مسکن ندارند
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار