Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@14:50:33 GMT

حسن‌زاده: رحمتی با من مشکل دارد، مردم باید بفهمند؟

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۶۰۹۲

حسن‌زاده: رحمتی با من مشکل دارد، مردم باید بفهمند؟

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به اظهارات مهدی رحمتی در پست اینستاگرامی اش پاسخ داده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، شب گذشته مهدی رحمتی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش اعلام کرد چرا رییس کمیته انضباطی فدراسیون به خاطر اقداماتش به کمیته اخلاق برای پاسخگویی احضار نمی شود. این صحبت های عصبانیت اسماعیل حسن زاده را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن زاده صبح امروز در گفت و گو با برنامه رادیویی تهران ورزشی به اظهارات رحمتی پاسخ داد. او گفت: «وقتی یک جوان شهرستانی که تازه به تهران آمده و مشهور شده، علیه وزیر حرف می‌زند یا از زمین و زمان صحبت می‌کند باید در یک برنامه کالبدشکافی شود. ما یک مشکل با رسانه‌ها داریم که لذت می‌برند مسائل را وارونه جلوه دهند. چرا رادیو صحبت رحمتی علیه من را بولد می‌کند تا از من حرفی دربیاید؟»


وی در پاسخ به این پرسش که آیا استفاده از کلمه شهرستانی درست است، بیان کرد:«چرا مطلب را جور دیگری ارائه می‌دهید؟ در فوتبالی که یک جوان شهرستانی وقتی یکی دو سال نگذشته می‌آید و میکروفن جلوی او قرار دارد و علیه وزیر، صدا و سیما و... حرف می‌زند باید کالبدشکافی شود. بودن یا نبودن افراد در هر شغلی ترتیبات سازمانی دارد. باید همه با رعایت احترام وظیفه‌مان را انجام دهیم و به قوانین احترام بگذاریم. نکته دوم این است که صدا و سیما رسالت دارد به اصلاح مسائل کمک کند. من تعجب می‌کنم چرا مطلب را مصادره می‌کنید؟ چرا با تکالیف خودمان آشنا نیستیم. یک دوستی به من گفت چرا در میکسدزون ورزشگاه مسائلی غیر فوتبال مطرح می‌شود گفتم شما مسائل غیر فوتبال را پخش نکنید.»


رییس کمیته انضباطی ادامه داد: «رئیس رسانه از من خواهش کرد تا در مورد مسائل انضباطی صحبت کنم اما مجری مصلحت دیده پست شخصی رحمتی را مطرح کند و جواب من را بشنود. نظر شخصی رحمتی را من نباید جواب دهم. صدا و سیما پول مردم را مصرف می‌کند و نباید وقت مردم را با این مسائل بگیریم. از من خواهش کردند به احترام مردم به مسائل انضباطی پاسخ دهم اما حالا باید در مورد یک پست شخصی یک بازیکن صحبت کنم. سزاوار این نیست که پول بیت‌المال را صرف این مسائل کنید.»


بعد از این صحبت ها از حسن زاده سوال شد یعنی از این پس هرچیزی بازیکنان در اینستاگرام شان نوشتند، شامل احضار نمی شود، گفت: «‌این چه ربطی به حرف من دارد؟ من برای شخص آقای علی عسگری متاسفم که صدا و سیما این قدر رها شده که شما پول بیت‌المال را مصرف می‌کنید تا در مورد پست شخصی بازیکن صحبت کنید یکی از بدبختی‌های بزرگ فوتبال ما بخشی از آدم‌های رسانه‌ای هستند که انصاف به خرج نمی‌دهند. اگر یک نفر بخواهد کار اقتصادی انجام دهد و بگوید این کالای تولید ملی من را در رادیو تلویزیون پخش کنید کلی فاکتور باید بدهد ولی شما این وقت را با یک پست شخصی هدر می‌دهید. اگر آقای رحمتی از من بدش می‌آید، خب بدش بیاید چه لزومی دارد به کل مردم ایران اعلام کنم آقای رحمتی از من بدش می‌آید.»


حسن زاده در پایان افزود: «خودتان می‌دانید و مردم هم می‌دانند وقتی حسن نیت باشد که با رئیس کمیته انضباطی صحبت می‌کنید اگر ترجیح بدهید و مطالبی که به نفع فوتبال ما و سازنده است و اصلاح را به دنبال دارد این خیلی خیلی خدا پسندانه است تا اینکه به مسائل دیگری بپردازیم و به جوانی میکروفن بدهیم که علیه همه چیز حرف بزند.»

 

سید مهدی رحمتی کمیته انضباطی اسماعیل حسن زاده (رییس کمیته) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید مهدی رحمتی کمیته انضباطی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد

عبدالله ویسی سرمربی تیم فولادخوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی پس از دیدار مقابل آلومینیوم گفت: آدم حرص می‌خورد از اینکه برخی مواقع می‌گوییم ورزش سلامت و سالم است و پاکی دارد. اگر کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌توانند دخالت کنند و ببینند که بازی‌ها چگونه رقم می‌خورند و اگر عرضه ندارند، من می‌گویم که شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند. حفاظت اطلاعات کشور ما بسیار قوی است. بیایند و بازی‌ها را رصد کنند و اجازه ندهند حق کسی خورده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد