Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار آستارا در آستانه سفر رئیس جمهور به استان گیلان و آغاز رسمی عملیات احداث پروژه راه آهن رشت – آستارا، از پل ریلی مرزی، بارانداز و پایانه ریلی بین المللی آستارا، بازدید و میزان پیشرفت این پروژه را بررسی کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا،فرماندار آستارا گفت: بارانداز و ترمینال بین المللی ریلی آستارا در زمینی به مساحت 60 هکتار در حال انجام می باشد که فاز نخست آن به وسعت 35 هکتار به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در مجموع برای این پروژه 60 میلیون دلار سرمایه گذاری صورت می پذیرد، ادامه داد: برای تکمیل فاز اول، عملیات احداث سه دهنه پل به روی رودخانه مرزی آستاراچای، روگذر جاده باغچه سرا و روگذر کمربندی ضلع غربی شهر، 15 کیلومتر ریل گذار در حدفاصل سه کیلومتری مرز تا بارانداز، محوطه سازی، احداث ساختمان 300 متری گمرک و سایر کارهای زیر بنایی انجام شده است.

رستم زاد با بیان اینکه در فاز دوم ترمینال های اختصاصی غلات، نفت و سایر زیر ساخت ها تکمیل می شود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر عملیات صادرات، واردات و ترانزیت از این پایانه در حال انجام است و هر روز نسبت به روز گذشته افزایش می یابد.

در جریان این بازدید، «کامبیز لقمانی مقدم» معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار و «بابک باستانی» بخشدار مرکزی این شهرستان حضور داشتند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان گیلان راه آهن سرمایه گذاری گمرک واردات 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران

محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق و وزیر داخلی عراق از پایانه مرزی مهران ظهر امروز دوشنبه از پایانه مرزی مهران بازدید کردند.

این بازدید به منظور بررسی آخرین تمهیدات لازم برای اربعین ۱۴۰۳ است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان