Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@18:42:07 GMT

افزایش سقف برداشت از خودپردازها تا ۵۰۰هزار تومان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۶۳۸۲

افزایش سقف برداشت از خودپردازها تا ۵۰۰هزار تومان

به گزارش اکوفارس، بر اساس این بخشنامه افزایش سقف برداشت پول تا ۵۰۰هزار تومان از ۲۰ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه اجرایی می‌شود. 

در آستانه فرارسیدن نوروز و همچنین با توجه به افزایش تقاضا برای پول نقد، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری مجاز و فعال در سراسر کشور با دریافت مجوز از سوی اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی سقف برداشت از خودپردازها را از ۲۰۰ هزار تومان به ۵۰۰  هزار تومان افزایش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امسال نیز همانند سال گذشته بانک مرکزی ابتدای اسفند ماه ، مجوز افزایش سقف برداشت خودپردازها به ۵۰۰ هزارتومان را به بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری دولتی و خصوصی از نیمه اسفند ماه داده که در همین زمینه افزایش سقف برداشت پول از دستگاه‌های خودپرداز در هفته آینده توسط بانک‌ها برای عید با بروزرسانی خودپردازها عملیاتی می‌شود.

سقف برداشت ۵۰۰ هزار تومانی از خودپردازها از تاریخ ۲۰ الی ۲۵ فروردین ماه آغاز و تا ۱۷ اسفند ماه ۹۸ در دسترس مشتریان سیستم بانکی به عنوان یکی از تمهیدات در ایام نوروز به منظور بهرمندی از پول نقد است.

متقاضیان دریافت پول نقد در ایام نوروز برای استفاده از سقف برداشت ۵۰۰ هزار تومانی باید به خودپرداز بانک عامل مراجعه کنند و در صورت مراجعه به خودپرداز سایر بانک‌ها در هر تراکنش تا ۲۰۰ هزار تومان قابلیت برداشت پول دارند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد

بانک مرکزی ترکیه نرخ بهره را ۵۰ درصد نگه داشت.

به گزارش ایسنا، بانک مرکزی جمهوری ترکیه (CBRT) اعلام کرد که نرخ بهره را پس از افزایش در ماه گذشته بدون تغییر در ۵۰ درصد نگه می‌دارد.

کمیته سیاست پولی استدلال کرد که به دلیل تاخیر بین افزایش نرخ‌ها و تاثیر آن بر تورم، توقف در انقباض الزامی است.

بانک افزود که «به شدت به ریسک‌های تورمی توجه می‌کند».

بانک ترکیه گفت: تا زمانی که شاهد کاهش قابل توجه و پایدار در روند زیربنایی تورم ماهانه نباشد و تا زمانی که انتظارات تورمی به محدوده پیش‌بینی شده باز نگردد، موضع پولی فشرده خود را حفظ خواهد کرد.

این سازمان مجددا تاکید کرد که آماده است تا در صورت پیش‌بینی وخامت قابل توجه و مداوم تورم، نرخ‌ها را بیشتر افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بندناف نوزاد در هرمزگان
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • بانک مرکزی آرژانتین، نرخ بهره را کاهش داد
  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد
  • امکان کاهش ۲۰ درصدی ضایعات برداشت گندم با روش‌های علمی
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر
  • کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان