Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- نماينده ولي‌فقيه، معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران با صدور پيامي درگذشت مرحوم «حاج ذبيح‌الله رضوان مدني» پدر شهيدان سرافراز «حاج حشمت‌الله، حسن و هاشم رضوان مدني» را گفت.
به گزارش خبرگزاري آريا، متن پيام حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد محمدعلي شهيدي به اين شرح است:
خانواده محترم شهيدان گرانقدر رضوان مدني
سلامٌ عليکم
پدران والامقامي که در راه رضاي معبود از بهترين سرمايه‌هاي خويش گذشتند و فرزندان عزيز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي نثار نمودند، اسوه‌هاي ايثار و نمونه‌هاي برتر استقامت و فداکاري‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرحوم «حاج ذبيح اله رضوان مدني» پدر شهيدان سرافراز «حاج حشمت‌الله، حسن و هاشم رضوان مدني» پس از سال‌ها صبر و بردباري، نداي حق را لبيک گفت و به‌سوي معبود خويش شتافت. به روح اين سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهيدش درود مي‌فرستم.
ضمن عرض تسليت و همدردي با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو‌درجات براي آن عزيز سفرکرده و شکيبايي و صبر جميل براي بازماندگان مسألت دارم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترين مراتب بارگاه قدسي با سالار و سرور شهيدان محشور و همجوار گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تسليت شهيدي درگذشت پدر شهيدان رضوان مدني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت

ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران دارفانی را وداع گفت.

به گزارش مشرق، ایرج کاهیرده ملی پوش سابق کشتی ایران پس از سال ها درد ناشی از بیماری در سن ۸۱ سالگی در گذشت. مراسم تشییع وی امروز (سه شنبه) برگزار ‌و پیکر او در قطعه ورزشکاران بهشت آباد اهواز به خاک سپرده می شود.

مرحوم کاهیرده مربیگری تیم ملی کشتی فرنگی ایران و ریاست هیات کشتی خوستان را نیز در کارنامه دارد.

درگذشت ایرج کاهیرده را به جامعه کشتی ایران و نیز خانواده این مرحوم تسلیت می‌گوییم.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت