Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@07:43:11 GMT

طرح شهاب در شورای شهر همدان تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۷۵۰۱

طرح شهاب در شورای شهر همدان تصویب شد

حمید بادامی نجات روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح شهاب در واقع شفافیت شورای شهر و شهرداری همدان و ابزار بهره‌ وری است که اعضای شورا با جدیت این مهم را پیگیری می کنند.
وی اضافه کرد: مبنای خدمت اعضای شورای پنجم شفاف سازی در همه زمینه ها بود و براین اساس اجرای طرح شهاب را مورد توجه جدی قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بادامی نجات بیان کرد: تصویب این طرح موجب اجرای قانونی و رسمی آن در شورا و شهرداری شد و همه ملزم به انجام طرح هستند.
نائب رئیس شورای شهر اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: شفافیت در امور شورا و شهرداری ضرورت است و معتقدیم مردم از خدمات و اقدام های مدیریت شهری باید مطلع باشند.
وی یادآور شد: با تصویب طرح شهاب از این پس همه معاملات شهرداری اعم از خرید و مناقصه و سایر در سامانه جامع شفافیت شهرداری به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
بادامی افزود: همچنین شهرداری همدان و واحدهای زیرمجموعه از جمله مناطق، معاونت‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات مستقل و وابسته مکلف‌ هستند تمام معاملات خود با روش‌های مختلف اعم از خرید، مناقصه، مزایده، سرمایه‌گذاری، مشارکت یا ترک تشریفات، تهاتر، توافقنامه یا تفاهم‌نامه را در «سامانه جامع شفافیت شهرداری همدان» و به‌ صورت بر خط به اطلاع عموم مردم برسانند.
وی اظهار داشت: شورای شهر همدان نیز گردش کار بررسی طرح‌ها و لوایح واصله، متن طرح‌ها و لوایح به رای گذاشته ‌شده در شورای شهر و سایر اقدام های خود را جهت اطلاع عموم شهروندان منتشر خواهد کرد.
وی اضافه کرد: اجرای طرح شهاب مسائلی از جمله کاهش فساد و افزایش بهره‌وری در مدیریت شهری را به دنبال خواهد داشت.
7520/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اعضای شورای سرمایه گذاری شورای شهر شهرداری مزایده 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری آغاز شد.

عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر به عنوان سومین خیابان و در ادامه پیاده‌راه شدن خیابان‌های منتهی به میدان تاریخی همدان با یکصد میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

صبح امروز و در پی بازدید میدانی خبرنگار مهر از پروژه، متوجه نمایان شدن شواهدی از آثار تاریخی در حین اجرای این عملیات شده و انتظار می‌رود هماهنگی و همکاری بین شهرداری و اداره کل میراث‌فرهنگی همدان سبب حفظ این آثار شود.

کد خبر 6097209

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد