Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@16:37:17 GMT

سقف برداشت پول از خودپردازها افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۷۵۸۳

سقف برداشت پول از خودپردازها افزایش می یابد

بانک مرکزی در آستانه ایام نوروز مجوز افزایش سقف برداشت پول از دستگاه خودپرداز از ۲۰۰ به ۵۰۰ هزار تومان را ابلاغ کرد که در همین راستا سقف برداشت پول از ۲۰ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش صدای ایران از ایبنا، در آستانه ایام نوروز و با توجه به افزایش تقاضا برای پول نقد، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری مجاز و فعال در سراسر کشور با دریافت مجوز از سوی اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی سقف برداشت از خودپردازها را از ۲۰۰ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان افزایش می‌دهند؛ امسال مانند سال گذشته بانک مرکزی ابتدای اسفند ماه مجوز تصمیم گیری برای افزایش سقف برداشت خودپردازها به ۵۰۰ هزارتومان را به بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری دولتی و خصوصی از نیمه اسفند ماه داده که در همین راستا افزایش سقف برداشت پول از دستگاه‌های خودپرداز در هفته آینده توسط بانک‌ها برای عید با بروزرسانی خودپردازها عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، سقف برداشت ۵۰۰ هزار تومانی از خودپردازها از تاریخ ۲۰ الی ۲۵ فروردین ماه آغاز و تا ۱۷ اسفند ماه ۹۸ در دسترس مشتریان سیستم بانکی به عنوان یکی از تمهیدات در ایام نوروز به منظور بهرمندی از پول نقد است؛ متقاضیان دریافت پول نقد در ایام نوروز برای استفاده از سقف برداشت ۵۰۰ هزار تومانی باید به خودپرداز بانک عامل مراجعه کنند و در صورت مراجعه به خودپرداز سایر بانک‌ها در هر تراکنش تا ۲۰۰ هزار تومان قابلیت برداشت پول دارند.

با توجه به تقاضای برخی از شهروندان به منظور افزایش سقف برداشت ۵۰۰ هزار تومانی به ۷۰۰ هزار تومان این موضوع از سوی برخی مدیران بانک‌ها مطرح شده اما مجوزی برای افزایش سقف برداشت پول از خودپرداز به بیشتر از ۵۰۰ هزار تومان صادر نشده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: برداشت پول بانک مرکزی پول دستگاه خودپرداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، از افزایش دما در بیشتر مناطق خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، بعضی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، در بعضی از ساعات رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: شرایط جوی مذکور روز شنبه در بعضی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان و یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس، انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، سه‌شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

ضیائیان ادامه داد: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، همچنین تا اواسط هفته آینده، روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور انتظار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۴ و کمینه ۱۱ درجه سانتی‌گراد است و روز شنبه، قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۵ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747949

دیگر خبرها

  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد