Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:18:50 GMT

تعداد پارکینگ‌ها در گناوه برای ایام نوروز افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۷۹۵۱

تعداد پارکینگ‌ها در گناوه برای ایام نوروز افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک‌نژاد فرماندار گناوه ظهر دوشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان اظهار داشت: امسال در ایام نوروز نگاه ما بر افزایش تعداد پارکینگ‌ها در راستای حل مشکل ترافیکی شهر است.

وی افزود: سعی شده تا مکان‌هایی که سال‌های گذشته برای نمایشگاه در نظر گرفته شده بود امسال با هماهنگی شهرداری برای پارکینگ‌ها اختصاص یابد و همچنین ساماندهی و تعیین پارکینگ موتورسیکلت‌ها نیز در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه گفت: در زمینه برپایی نمایشگاه‌ها نیز نگاه ما بر برگزاری یکجا بوده است به گونه‌ای که نهایت بهره از آنها برده شود.

وی با اشاره به موارد مطرح در جلسه در زمینه مسائل بخش ریگ افزود: طی بازدید صورت گرفته قرار بر این شد که قسمت آبگرفتگی محور ساحلی بندر ریگ تعمیر شود و تا ۲۵ اسفند که بحث عبور ممنوع کامیون‌ها آغاز می‌شود کامل و ترمیم شود.

وی اضافه کرد: پیرامون باند قدیم محور بندرریگ به گناوه نیز رعایت مسائل ایمنی و فنی و نصب تابلوها و علائم بخصوص در محور ساحلی به طرف جزیره جنوبی و شمالی مورد تاکید است که در دستورکار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار گیرد.

فرماندار گناوه پیرامون لکه‌گیری آسفالت محور ایران‌خودرو به سمت والف گفت: که به دلیل خطراتی که این محور دارد شهرداری متولی این قسمت است که باید با همکاری اداره راه هر چه زودتر انجام شود.

پاکنژاد بیان کرد: محور گناوه- گچساران نیز که از محورهای مهم در شهرستان است و پیمانکار آن هم مشخص شده که در دستور کار قرار گیرد

وی اضافه کرد: محور روستاهای بخش مرکزی شهرستان گناوه به دلیل ایام نوروز حتماً بررسی شود و نواقص رفع شود همچنین نصب تابلوها و علائم هم حتماً مدنظر باشد.

وی گفت: در برخورد با متخلفان ایجاد ترافیک در خیابان‌های سطح شهر و اعمال قانون پلیس راهور باید برخورد کنند و با حمل جر ثقیل یا جرایم نقدی این برخورد انجام شود.

پاک‌نژاد تصریح کرد: اختصاص خودرو نامحسوس در بندرریگ توسط شهرداری بندر ریگ و با همکاری پلیس راهور انجام می‌شود و اداره راهداری در حوزه بخش مرکزی این کار را انجام خواهد داد.

فرماندار گناوه گفت: ۲۵ اسفندماه اعمال عبور ممنوع کامیون‌ها در سطح کشور و شهرستان است و لذا کارهای راهسازی و غیره تا ۲۵ اسفند در شهرستان پایان پذیرد.

وی افزود: نصب علام در سه راهه کوهک -بندرریگ و لکه گیری آسفالت کوچه‌ها و معابر بخصوص با توجه به فصل بارندگی و مشکلاتی که ایجاد شده از طرف شهرداری ریگ و گناوه حتماً در دستور باشد.

کد خبر 4558688

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گناوه نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی شاهین زاده بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت، انجام خدمات الکترونیک است و در این راستا مجوزها بویژه پروانه کسب اصناف از سوی درگاه ملی مجوزها صادر می‌شود که به همین منظور تمام کسانی که دارای مجوز کسب و کار هستند برای دریافت تسهیلات و خدماتی که دولت ارائه خواهد داد، باید کد شناسه یکتا داشته باشند.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گناوه افزود: کد یکتا به حساب بانکی افرادی که فعالیت اقتصادی دارند متصل می‌شود.

وی گفت: تا پیش از این، افراد باید از مجوز فیزیکی استفاده می‌کردند یا استعلامی از نهادهای مربوطه انجام می‌گرفت تا اعتبار پروانه کسب آنها بررسی شود، اما با الکترونیکی شدن و ایجاد بستر جهت دریافت کد یکتا دیگر نیازی به موارد ذکر شده نیست.

شاهین زاده با بیان اینکه مهم‌ترین موضوعی که در حال حاضر اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی به دنبال آن هستند اخذ شناسه یکتا توسط بازاریان و کسبه است، افزود: متقاضیان می‌توانند با ورود سه کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه یا کد مجوز و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها، به سرعت و به صورت رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) خود را دریافت کنند.

شاهین زاده تاکید کرد: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، کسبه‌ای که مجوز الکترونیک نداشته باشد و نام آن‌ها در بانک اطلاعات کسب و کار کشور نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گناوه گفت: اتاق اصناف شهرستان و اتحادیه‌های صنفی آماده پاسخگویی در این مورد به کسبه و بازاریان است.

کد خبر 6098535

دیگر خبرها

  • سهمیه آرد نانوایی های تالش افزایش یابد
  • جانمایی برای ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • همایش تجلیل از معلمان نمونه در گناوه برگزار شد
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند