Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار میاندوآب گفت: آموزش و پرورش نقش مهم و تاثیرگذاری در فرهنگ سازی در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  مهدی قهرمانی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش میاندوآب با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار آموزش و پرورش، اظهار کرد: آموزش و پرورش نقش مهم و تاثیرگذاری در فرهنگ سازی در جامعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه باید دست به دست هم داده و کاستی ها را در آموزش و پرورش برطرف کنیم، افزود: برخی از مسائل هستند که به راحتی و با همکاری می توان آنها را حل کرد.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید به رسالت و وظیفه خود به نحو احسن عمل کند، گفت: باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گام برداشت و آموزش و پرورش نیز در کاهش آسیب های اجتماعی می تواند نقش مهم و تاثیرگذاری داشته باشد.

قهرمانی با بیان اینکه می توان از ظرفیت های مختلف مانند نیروی انتظامی در برگزاری کلاس های آموزشی برای دانش آموزان استفاده کنیم، تصریح کرد: آموزش دانش آموزان نقش مهمی در مقابله با آسیب های اجتماعی دارد.

هم چنین معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به نقش مهم این نهاد در جامعه، اظهار کرد: آموزش و پرورش نقش مهم و اساسی در جامعه دارد و می تواند در خانواده تاثیرگذار باشد.

بهروز تقی نژاد با بیان اینکه رویکرد آموزش و پرورش میاندوآب، شفافیت، پاسخگویی، برنامه محوری و اخلاق مداری خواهد بود، افزود: هم چنین توجه به بحث هدایت تحصیلی و مهارت آموزی همراه با علم آموزی دانش آموزان توجه خواهیم کرد.

ارائه گزارش برنامه های هفته امور تربیتی توسط جودی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش میاندوآب و ارائه پیشنهادات و نظرات از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳

به گزارش همشهری آنلاین، محمد صادق عبداللهی در شبکه ایکس نوشت: «سهم آموزش‌ و پرورش در لایحه بودج ۱۴۰۳ از منابع عمومی دولت ۹.۸۳ است. سال قبل ۱۰.۵۷ بود! اعتبارات دیده شده حداقلی است. با این وضع سال اول برنامه هفتم که محقق نمی‌شود، هیچ، روزمره آموزش و پرورش هم با چالش خواهد بود.»

کد خبر 847292 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش بودجه کل کشور

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳