Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@07:47:20 GMT

گردآوری اطلاعات زیلوبافان ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۸۳۵۶

گردآوری اطلاعات زیلوبافان ایران

عامل توسعه خوشه زیلو گفت: یکی از مهمترین اقدامات اولیه‌ی خوشه زیلو، گردآوری اطلاعات و آمار کافی از فعالان زیلوبافی در قالب بانک اطلاعاتی زیلوبافان است.

محمدرضا دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به جهانی شدن زیلوی میبد و فراهم شدن زمینه گسترش کسب و کارهای مرتبط با این هنرصنعت در میبد، توسعه خوشه زیلو در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که متولی اصلی توسعه خوشه‌های کسب و کار سازمان صنایع کوچک ایران است، اعلام کرد: خوشه زیلو با همکاری مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد و سازمان جهاددانشگاهی این استان در حال انجام است.

به گفته‌ی این مسئول، هدف از این اقدام ایجاد زمینه همگرایی بیشتر موسسات و فعالان در این حوزه و فراهم ساختن موجبات توسعه این هنر در میبد است.

دهقانی، یکی از مهمترین اقدامات اولیه‌ی خوشه زیلو را گردآوری اطلاعات و آمار کافی از فعالان زیلوبافی در قالب بانک اطلاعاتی زیلوبافان ذکر کرد و گفت: در همین راستا فعالیت‌هایی از سه ماه پیش آغاز شده و تاکنون نیز بخش اعظمی از فعالان شناخته شده در این رابطه با مراجعه حضوری آمارگیران خوشه زیلو، ثبت اطلاعات شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که امکان وجود زیلوبافانی شناخته نشده وجود دارد که تاکنون اطلاعات آنها ثبت نشده است، طی فراخوانی این فرصت به آنها داده شده تا در صورتی که آمارگیران خوشه زیلو برای ثبت مشخصاتشان مراجعه نکرده‌اند، با شماره 09334906286 تماس بگیرند.

به گفته‌ی عامل توسعه خوشه صنعتی زیلو، اطلاعات گردآوری شده برای تماس با زیلوبافان جهت اطلاع رسانی برنامه‌ها و حمایت‌های خوشه زیلو مورد استفاده قرار می‌گیرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 31 شبکه العربی قطر با پخش گزارشی پژوهشی درباره حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، جزئیات جالب توجهی از زمان آغاز عملیات، موشک‌های مورد استفاده، نقاط برخورد و دیگر جزئیات را منتشر کرده است. این گزارش جالب که تابناک لزوماً آنچه مطرح شده را نمی‌تواند تایید کند، با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • پیش بینی برداشت بیش از سه هزار تن انگور امسال از تاکستانهای مهاباد
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی