Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@20:14:46 GMT

سپیدرود رشت واگذار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۸۳۹۷

باشگاه سپیدرود که در اواسط نیم فصل اول از سوی علی کریمی به مالکیت درآمد، در ادامه و طی دو هفته اخیر و بعد از شکست مقابل پدیده مشهد، بار دیگر به اداره کل ورزش استان سپرده شد. آفتاب‌‌نیوز : بعد از اعلام پایان همکاری علی کریمی با باشگاه سپیدرود و هماهنگی لازم‌ برای واگذاری این باشگاه به اداره کل، این اداره امروز حکم مربوط به واگذاری سپیدرود را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماجرای مربوط به واگذاری باشگاه سپیدرود بعد از صعود سرخ‌های محبوب به لیگ برتر پایانی ندارد. آنها که روزگار بی سر و صدایی را در لیگ‌های دسته پایین با هواداران خود پشت سر می‌گذاشتند، سهم صعودشان به سطح اول فوتبال تنها واگذاری‌های پیاپی و مدیران و مربیان متعدد بوده است.
باشگاه سپیدرود که در اواسط نیم فصل اول از سوی علی کریمی به مالکیت درآمد، در ادامه و طی دو هفته اخیر و بعد از شکست مقابل پدیده مشهد، بار دیگر به اداره کل ورزش استان سپرده شد. اداره کل ورزش گیلان و همچنین چندی از مسوولان این استان در شرایطی که در تلاش برای انصراف علی کریمی طی روزهای اخیر از این تصمیم بودند، در نهایت با واگذاری مجدد این باشگاه موافقت کردند و دقایقی پیش آن را به نماینده مورد اعتماد خود واگذار کردند تا کارهای انتقال بدون کم و کاستی انجام شود.
منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی کریمی سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد است، گفت: موتورسواری ناایمن و حادثه‌آفرین در این پیست به عنوان یک چالش جدی در شهر بندرعباس مطرح است.

وی در بازدید از پیست موقت موتورسواری بندرعباس گفت: این موضوع نیازمند چاره‌اندیشی فوری و توجه به علاقه‌مندی جوانان به ورزش موتورسواری است و مسئولان امر با تامین امکانات، شرایط را برای انجام ورزش سالم فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان این موضوع که باید صف موتور‌سواران ورزشکار از قانون‌شکنان جدا شود، افزود: ورزش موتورسواری در شرایط ناایمن و خطرناک و حضور چند هزار ورزشکار و تماشاچی در این نقطه از شهر بندرعباس، پدیده‌ای اجتماعی است و بدترین روش رویارویی با پدیده‌های اجتماعی رها کردن آنها به حال خود است.

وی افزود:  آماده سازی زیرساخت‌های لازم  برای ورزش موتور سواری از وظایف دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری بندرعباس است .

مجتبی قهرمانی گفت: دستگاه قضایی استان این موضوع را به صورت جدی از طریق استانداری ، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پیگیری می کند تا در صورت امکان در همین پیست موقت و در غیر این صورت در محلی دیگر، مکانی مناسب در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!