Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از انجام ۵۰ درصد پروازهای عراق به ایران در فرودگاه شهدای ایلام خبرداد. ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ایلام، علی متانت عصر امروز در تشریح برنامه‌های پروازی ایام نوروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرودگاه شهدای ایلام با فعالیت 24 ساعته خود آماده انجام پروازهای مسافران نوروزی به استان ایلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقص فنی هواپیمای 72 ATR در فرودگاه ایلام باعث لغو پرواز ایلام-تهران بوداربعین حسینی| افزایش پروازهای بین المللی فرودگاه ایلام به عتباتسریال تکراری تاخیر پروازهای فرودگاه ایلام و بی توجهی مسئولان استان ایلام

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: حجم مسافران نوروزی از پانزدهم تا 29 اسفندماه بوده و در ایام اول تا هشتم فروردین از حجم مسافران کاسته می‌شود و مجدد از 9 اسفند به حجم مسافران افزوده می‌شود که برای این ایام برنامه خدمات دهی به مسافران تدوین و فرودگاه شهدای ایلام از آمادگی صددرصدی برخوردار است.

متانتٰ به اقدامات انجام شده در استقبال و جذب گردشگران اشاره و یادآورشد: مراجعات روزانه به فرودگاه ایلام چیزی بین 800 الی 1000 نفر بوده که برای آشنایی این تعداد مراجعه ضمن توزیع بروشور و فیلم و سی دی در ارتباط با اماکن و فضاهای تاریخی استان ایلام آنان را با اماکن ایلام آشنا می‌کنیم تا در جذب توریست برای استان ایفای نقش کنیم.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام به توانایی فرودگاه شهدای ایلام و زیر ساخت‌های آن اشاره کرد و گفت: پروازهای فرا استانی نیز در فرودگاه ایلام انجام و 50 درصد پروازهای عراق به ایران از طریق فرودگاه ایلام انجام می شود که این موضوع که یکی از مزیت های فرودگاه شهدای ایلام است.

انتهای پیام/

R7718/P1494/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748241

دیگر خبرها

  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول