Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: بلوار ارم ریه‌های شهر به شمار می‌آید و باید دست نخورده باقی بماند چرا که برای مردم بسیار حائز اهمیت است. ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمودرضا عراقی ظهر امروز در جلسه  ستاد خدمات سفر استان اظهار داشت: این که انتقاد می‌کنید ایرادی ندارد اما باید هدف ما ترویج خبرهای خوب در جامعه باشد تا این گونه بتوانیم گردشگران بیشتری را برای استان جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

22 دستگاه در ستاد ملی هماهنگی خدمات سفر فعالیت دارندنوروز 98 با سه عید مقارن می‌شود/ وضعیت قیمت خدمات سفرهای نوروزی اعلام شد22 دستگاه در ستاد ملی هماهنگی خدمات سفر فعالیت دارند

وی با اشاره به اقدامات شهرداری در بلوار ارم و انتقاد برخی دستگاه‌های اجرایی از عدم ساماندهی این منطقه افزود: اینکه پروژه آرام سازی بلوار ارم نیمه کاره باقی مانده است به دلیل کمبود اعتبارات شهرداری است.

معاون عمرانی استاندار همدان با تاکید براینکه بلوار ارم منطقهای است که مردم آن را دوست دارند به همین دلیل نیز ما جلوی هرگونه ساخت رستوران، هتل و غیره را گرفتهایم، بیان کرد: ما این منطقه باید بکر نگه داریم تا مردم بتوانند فضایی برای تنفس داشته باشند چرا که بلوار ارم ریه‌های شهر است.

وی تصریح کرد: این منطقه باید دست نخورده باقی بماند چرا که برای مردم بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل فشارهای زیادی را تحمل می‌کنم اما اجازه ساخت و ساز و یا راه‌اندازی رستوران، هتل و غیره را در این مکان نداده‌ام.

عراقی با اشاره به برنامه های ارائه شده از سوی اعضای ستاد خدمات سفر استان عنوان کرد: هر آنچه که از دستمان برمی‌آید را در این عرصه برای خدمت‌رسانی به مردم انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه ارزیابی از عملکرد دستگاه‌ها به دو صورت انجام می‌شود، اظهار داشت: نخستین ارزیابی توسصط دولت انجام شده و ارزیابی دیگر توسط مردم انجام می‌شود ارزیابیای که برای ما بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل باید همه تلاش کنیم تا بتوانیم نظر مردم را جلب کنیم.

معاون استاندار همدان  با اشاره به اینکه ما سال خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم رویدادهای بین المللی را در همدان برگزار کنیم، وی  ابراز کرد: با برگزاری رویدادهای گردشگری 2018 توانستیم بخشی از همدان را به جهان و کشور معرفی کنیمو

وی افزود: از همین حالا باید برای سال بعد تلاش کنیم تا بتوانیم باز هم میزبان رویدادهای بزرگ بین المللی در استان باشیم و تصور نکنید حالا که این برنامه‌ها اجرا نشده است دیگر نباید اقدامی در این عرصه انجام دهیم.

عراقی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم عنوان کرد: باید از بیان اخبار ناامیدکننده پرهیز کنیم چرا که هم اکنون اقدامات بسیاری در استان رخ داده که باعث پیشرفت شده است.

وی با اعلام اینکه هم اکنون راهآهن همدان- تهران با چهار برنامه زمانی رفت و برگشت راه اندازی شده و قطار گردشگری نیز به زودی فعال می‌شود ابراز کرد: این قطار هم اکنون با 140 کیلومتر در ساعت مسیر تهران- همدان را سه ساعت می‌پیماید مسیری که در آینده با برقی شدن قطار، مدت زمان آن کاهش مییابد.

معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه برنامه فعلی قطار همدان- تهران  با هدف جذب گردشگر برای استان برنامه ریزی شده است که البته پس از عید تغییر می کند گفت:این همه خدمات در کشور انجام شده است که نباید به دلیل بروز یک مشکل کوچک آنها را نادیده گرفت.

وی تصریح کرد: برخی با انتقادهای خود انتظار دارند تمام عقب افتادگی‌های ایران از زمان قاجار تا الان در مدت این چهار سال بر طرف شود اما واقعیت این است که اعتبارات ما محدود بوده و ما هم بر اساس همین اعتبارات بخش از کارها را انجام دادیم و بخشی نیز در حال انجام است.

 عراقی با اعلام اینکه امروز تمام روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت برق و روستاهای بالای 20 خانوار نیز از نعمت گاز برخوردارند اظهار داشت: حکومت و  دولت با قدرت کار خود را انجام می‌دهد و هدفش در این عرصه نیز جلب رضایت مردم است.

وی درباره اقدامات نهادهای اجرایی در نوروز نیز بیان کرد: عید نماد خدمترسانی به مردم است بنابراین اگر می‌خواهیم همدان را به مردم معرفی و تغییری در وضعیت معیشت مردم ایجاد کنیم باید تلاش خود را بیشتر کنیم .

معاون عمرانی استاندار همدان  با تاکید بر اینکه در عرصه جذب گردشگر باید از نظر  رفتاری  و زیرساختی خود را به سطح مطلوبی برسانیم افزود: از نظر من شهرداریها صاحب شهر هستند به همین دلیل اقداماتی که توسط شهرداری در سطح شهر انجام می‌شود باید مورد توجه قرار گیرد.

وی درباره غار علیصدر به عنوان برند گردشگری استان نیز اظهار داشت: با توجه به حجم گردشگرانی که از این جاذبه طبیعی دیدن می‌کنند باید تلاش خود را به کار ببندیم تا بتوانیم گردشگران را از این منطقه به همدان بیاوریم تا از دیگر  نقاط گردشگری نیز بازدید کنند.

عراقی با اشاره به اصلاح نقاط حادثه خیز و کور استان در بخش آنتن‌دهی گفت:  هم اکنون بخشی از این نقاط حادثه‌خیز اصلاح شده است اما اصلاح  دیگر نقاط نیاز به زمان دارد.

وی با تاکید براینکه هدف ما خدمت رسانی به مردم است افزود: هر آنچه که هم اکنون وجود دارد بضاعت ما محسوب می‌شود و ما نیز بر اساس همین ظرفیتها کار می‌کنیم.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد

استاندار همدان با بیان اینکه برق استان با اولویت‌بندی‌های خاص تقسیم و توزیع شود، گفت: مصرف برق خانگی، کشاورزی، صنعت، گردشگری و معادن باید انضباط پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، جلسه‌ شورای مدیریت مصرف برق پیش از ظهر امروز در سالن شهدای استانداری همدان و با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای این شورا برگزار شد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با تبریک روز صنعت برق بر فعالان این عرصه بر اینکه مصرف برق در استان باید انضباط پیدا کند تاکید کرد و اظهار داشت: مصرف برق خانگی، کشاورزی، صنعت، گردشگری و معادن باید انضباط پیدا کند.

وی افزود: رویکرد شعار سال باید سرلوحه امور قرار گیرد به نحوی که جهش تولید محقق شود، یعنی افزایش چند برابری نسبت به گذشته ایجاد شود.

استاندار همدان با بیان اینکه چهار هزار و 300 میلیون کیلووات حجم برق مصرفی استان، با اولویت‌بندی‌های خاص تقسیم و توزیع شود، افزود: در شرایطی که در موضوع انرژی با محدودیت مواجه هستیم، شعار سال باید با بهره‌وری در تولید محقق شود.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: باید نقاط هدررفت برق شناسایی و کاهش پیدا کند و مدیریت انرژی با اولویت‌های مشخص در استان پیگیری شود و در زمانی که مصرف برق واحدهای صنعتی یا خانگی از حد نرمال خارج شد، باید علت آن مورد بررسی قرار گیرد تا رعایت مصرف با بهره‌وری انجام شود.

وی با بیان اینکه صنایع پاک، دانش‌بنیان و نوآور در همدان رشد بسیار خوبی داشته است، گفت: به پدافند غیرعامل در راستای پیشگیری از آسیب‌ها و مخاطرات احتمالی توجه ویژه شود.

در پایان جلسه از دستگاه‌های اجرایی برتر در حوزه مصرف بهینه انرژی تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • دیدار استاندار همدان با نخستین معلمش بعد از ۵۰ سال + تصویر
  • کشف فسیل دست نخورده یک گونه کانگوروی عجیب
  • توانایی زبان فارسی در گرو این است كه زبان علم باقی بماند
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند