Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@18:22:32 GMT

کسب مجدد جایزه ملی مدیریت مالی توسط بیمه نوین

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۹۰۵۰

گروه بنگاه‌ها : همزمان با دوازدهمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی و نُهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، شرکت بیمه نوین موفق به دریافت لوح تقدیر سه ستاره شد. به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه نوین، این شرکت در دومین حضور خود در این جایزه ملی، با ارتقای سیستم‌‌های عملکرد مالی و ارائه گزارش‌های شفاف خود، لوح تقدیرنامه سه ستاره را کسب و شقایق دیلمی‌پور، مدیرمالی شرکت این جایزه را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ بستر ساز بهبود و ارتقا سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده شده است. شرکت‌‌کنندگان در این رویداد، در هر دوره با ارائه اظهارنامه‌های مالی به جایزه ملی مدیریت مالی ایران، فرآیندها و نظام‌های مالی خود را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد که نزدیک به هفت ماه است، ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز چهارشنبه گزارش کرد رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت گذشته چهار کشتار مرتکب شده که بر اثر آن ۳۳ فلسطینی شهید و ۵۷ تن دیگر زخمی شدند.

به نقل از وبگاه خبری النشره، وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد شمار قربانیان حمله رژیم صهیونیستی به غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ شهید و ۷۷ هزار و ۷۶۵ زخمی افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر مناطق مختلف غزه را هدف قرار می‌دهد که بر اثر آن زیرساخت‌ها، مراکز خدماتی و آموزشی و محله‌های مسکونی تخریب شده‌اند که طبق اعلام سازمان ملل بازسازی غزه بیش از ۱۰ سال زمان می‌برد.

علاوه بر این، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وجود هشدارهای بین‌المللی تهدید کرده حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب غزه را عملیاتی می‌کند جایی که هزاران آواره فلسطینی ضمن فرار از جنگ به آن پناه برده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟