Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال امید ایران برای حضور در دور اول انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو درحالی از روز گذشته آغاز شده است که در ۲ روز اول این اردو محمد سلطانی مهر، امیر حسین حسین زاده، ابوالفضل جلالی و امید دره (بازیکنان تیم سایپا) به دلیل مخالفت علی دایی نتوانستند در تمرینات شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود طبق تماسی که حمید استیلی، مدیر تیم امید با علی دایی داشته قرار شد این نفرات امروز به اردوی تیم امید بروند و پس از معرفی خود به زلاتکو کرانچار بار دیگربه تمرینات سایپا بازگردند و تا زمان بازی سایپا با فولاد با این تیم تمرین کرده و بلافاصله پس از این بازی بار دیگر به اردوی تیم امید بازگردند. برهمین اساس ملی پوشان امید سایپا امروز در محل اردوی تیم ملی امید حاضر شدند.

دیدار سایپا و فولاد پنج شنبه هفته جاری (۱۶ اسفند) در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

خواسته ما تعطیلی لیگ است/ اردوی تیم ملی امید با حضور تمامی نفرات انجام می‌شود

محل تمرین تیم ملی فوتبال امید مشخص شد

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال امید ایران با ویتنام و اردن قطعی نیست

انتهای پیام/

بازیکنان سایپا در اردوی تیم ملی حضور یافتند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو دفاع وسط سرخپوشان، گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان دو بازیکنان ممتاز و موثر برای پرسپولیس محسوب می‌شوند و درخشش آنها همواره الهام بخش دیگر بازیکنان این تیم است.

کنعانی‌زادگان که در این بازی در پست همیشگی خود بازی می‌کرد و مقابل حمله‌وران نساجی آنقدرها هم به دردسر نیفتاد، در پایان مسابقه با سوت داور این چنین به شادی برخاست.

او در ابتدا سمت علیرضا بیرانوند رفت و خوشحالی‌اش را با او تقسیم کرد و سپس طرف هواداران پرسپولیس حاضر در ورزشگاه وطنی را گرفت و در نهایت با نشان دادن آسمان به نوعی پیغام خود را به عکاسان حاضر در گوشه و کنار ورزشگاه وطنی رساند که لطفی پشت پیروزی پرسپولیس در ورزشگاه وطنی بوده است.

مسابقه‌ای که قرمزها با یک یار کمتر موفق به پیروزی در آن شدند. آن هم در شرایطی که حتی در مسابقه یازده به یازده هم به نظر می‌رسید نساجی شانس زیادی برای متوقف کردن پرسپولیس دارد.

عکس‌ها: معین نادری

دیگر خبرها

  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا