Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احد حاج اکبری، شناگر سیرجانی توانست رکورد غوطه وری در آب بدون استفاده از پا را در کشور به ثبت برساند که این موفقیت در کتاب ثبت رکوردهای ورزش همگانی کشور به ثبت خواهد رسید و تا پایان سال آینده نیز به همراه مستنداتی به شرکت رکوردهای جهانی گینس ارسال می شود.

وی برای ثبت این رکورد از ساعت ۱۰ صبح تا 20 شب به مدت ۱۰ ساعت درون آب تلاشی وصف ناپذیر داشت که در نتیجه این تلاش‌ها رکورد جدیدی در کشور ثبت کرد، این رکورد برای اولین بار در کشور به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج اکبری عزم و اراده جدی و تلاش و تمرین دائمی را دلیل این موفقیت ذکر کرد.

هادی رضایی، رییس کمیته ثبت رکوردهای ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی نیز در تأیید خلق رکورد جدید احد حاج اکبری به برنا گفت: اگر تا پایان سال ۱۳۹۸ این رکورد توسط کسی شکسته نشود، مستندات این رکورد برای ثبت در گینس ارائه خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کتاب گینس برنا ثبت رکورد سیرجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در همایش «در کوی دوست» اتحادیه انجمن‌های اسلامی دختران دانش آموز استان گلستان در گرگان گفت: نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، در صدد تنبیه رژیم صهیونیستی بوده است و با انجام عملیات وعده صادق این امر مهم محقق شده است.

او افزود: در شرایط کنونی و بدنبال انجام این عملیات غرور آفرین، تحولات مهمی در شرف وقوع و انجام این عملیات بسیاری از معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را بر هم زده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در نتیجه تلاش‌های فرزندان این سرزمین در صنایع نظامی و عرصه‌های دیگر در زمره قدرت‌های برتر آسیا قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: پیروزی‌های اخیر نتیجه وحدت و انسجام ملت ایران است و خداوند متعال در قرآن کریم وعده نصرت را برای اتحاد ملت‌ها داده است.

دیگر خبرها

  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • سریع‌ترین شناگر ایران در آلمان رکوردشکنی کرد
  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود