Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@11:56:32 GMT

«آینده سلفی‌گری» در کرسی ترویجی بررسی می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۹۵۲۵

«آینده سلفی‌گری» در کرسی ترویجی بررسی می شود

کرسی علمی- ترویجی «آینده سلفی‌گری» با ارائه حجت‌الاسلام «محمدباقر پورامینی» و میزبانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: کرسی علمی- ترویجی «آینده سلفی‌گری» توسط گروه کلام پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در قم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این کرسی علمی حجت‌الاسلام «محمدباقر پورامینی» به عنوان ارائه‌دهنده، حجت‌الاسلام مهدی فرمانیان و عبدالوهاب فراتی به عنوان ناقد حضور می یابند.

 

دبیر علمی این کرسی، حجت‌الاسلام محمدعلی سوادی است.

 

 

کرسی علمی ـ ترویجی «آینده سلفی‌گری»، چهارشنبه، 15 اسفند ماه جاری از ساعت 10 تا 12 با حضور استادان حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر قم به نشانی: بلوار 15 خرداد، کوی شهید میثمی برگزار می شود.

 

حضور علاقه‌مندان در این کرسی بلامانع است.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان خبرگزاری بیانیه گام دوم انقلاب عکس نگاشت اصفهان مقام معظم رهبری استان بوشهر محمد جواد ظریف کرسی ترویجی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی وهابیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی

به گزارش انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران، شهروز همتی دبیر علمی پانزدهمین کنگره بین المللی و بیست و یکمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران در حاشیه برگزاری این کنگره اظهار کرد: کنگره امسال از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود که در این کنگره، ۲۵ محور علمی وجود دارد و ۴۵کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کنگره و در بخش نمایشگاهی، بیش از ۲۰۰ شرکت تولید کننده و دانش بنیان حضور دارند .

همتی بیان کرد: هرسال کنگره یک رویکرد اصلی دارد ودر سنوات گذشته رویکرد اصلی کنگره کرونا  هوش مصنوعی بوده است، اما امسال نقش ومحوری کنگره، نقش آزمایشگاه‌ها در نظام سلامت است.

وی ادامه داد: مطالب علمی در کارگاه‌ها براساس نیازسنجی‌ها ارائه می‌شود و پیش بینی می‌شود ۸ هزار نفر از کنگره امسال بازدید کنند و ۳۵۰۰ نفر تاکنون در بخش علمی ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته افزایش مخاطب شاهد هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود