Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@18:22:35 GMT

«خیمه شب بازی بارگاه سلیم خان» در باغ کتاب تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۹۸۴۴

«خیمه شب بازی بارگاه سلیم خان» جمعه ۱۷ اسفند در سالن شماره ۸ مجموعه باغ کتاب تهران اجرا می‌شود.

این برنامه با همکاری بخش سینما و تئاتر کودک مجموعه باغ کتاب روز جمعه ۱۷ اسفند ماه ساعت ۱۸ در سالن شماره ۸ این مجموعه با حضور احترام برومند و ستاره اسکندری اجرا می‌شود.

«خیمه شب بازی بارگاه سلیم خان» که توسط گروه نمایش عروسکی ساینا تولید شده، نوشته شهرزاد مبرهن است و سیاوش ستاری کارگردانی آن را به عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر عوامل این خیمه شب بازی عبارتند از طراحی و ساخت عروسک: سیاوش ستاری و شهرزاد مبرهن، بازی‌دهندگان عروسک: شهرزاد مبرهن و ساینا ستاری، بازیگر: سیاوش ستاری، دستیار کارگردان و مدیر اجرا: مریم تواسونی، کمانچه: امیرعباس مطلبی، صابر محمدی و تکنیک نمایشی به صورت نخی است.

در خلاصه این نمایش آمده است: در بارگاه سلیم خان به مناسبت عروسی پسرش فرخ خان جشنی برپاست...

مجموعه باغ کتاب تهران در میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی واقع است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی تئاتر ستاره اسکندری بزرگراه تئاتر ستاره اسکندری نمایش باغ کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نادر سلیم گفت: نهاده‌های توزیع شده در سال گذشته شامل ۴۱ هزار و ۲۳۱ تن ذرت، ۲۸ هزار و ۳۶۶ تن کنجاله سویا و ۲۰ هزار و ۵۷ تن جو بود که بین دامداران واجد شرایط توزیع شد.

وی افزود: در راستای حفظ و پایداری تولید مقدار ۱۷ هزار و ۶۷۲ تن انواع نهاده شامل (۶ هزار و ۲۹۱ تن ذرت، ۱۱ هزار و ۳۰۰ تن جو و ۸۱ تن کنجاله سویا) به صورت مدت دار توزیع شده است. 

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان یزد اعلام کرد: این اداره کل به عنوان عضو اصلی و دائمی کارگروه تنظیم بازار استان و نیز عضو فعال در تصمیمات و اجرای مصوبات این کارگروه در راستای تامین، توزیع، نظارت و تنظیم بازار فعالیت می‌کند.

سلیم با توجه به اینکه استان یزد پایانه گمرکی محموله‌های پروتئینی وارداتی است، در همین راستا سال ۱۴۰۲ مقدار ۶ هزار و ۲۵۵ تن مرغ و هزار و ۱۳۴ تن گوشت منجمد به استان وارد که مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ تن آن از طریق گمرک ترخیص و به سایر استان‌ها ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب