Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@19:29:32 GMT

فرار یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۹۹۱۰

فرار یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه

رویداد۲۴ قاضی مسعودی مقام در پایان جلسه دوم رسیدگی به پرونده حسین هدایتی و تعدادی دیگر از بدهکاران بانک سرمایه اظهار کرد: آقای یقینی از متهمان این پرونده که با وثیقه آزاد بود متواری شده و ضمن صدور دستور ضبط وثیقه ۵ میلیاردی دستور دستگیری و جلب متهم صادر شده است.

پیش از پایان جلسه دادگاه نیز حسین هدایتی گفت: قول می‌دهم قبل از صدور رأی با بانک سرمایه تسویه‌حساب کنم؛ سعی می‌کنم به صورت نقدی و اگر نشد با واگذاری املاک تهران، شمیران و یا لواسانات با بانک سرمایه تسویه حساب کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حین اظهارات هدایتی نماینده دادستان گفت: وکیل هدایتی هفته پیش اوراق سپرده موسسه آرمان را برای تسویه حساب ارائه کرده که این موسسه مالی بدهی شدید دارد و پرونده مدیران آن به اتهام افساد در حال رسیدگی است.   دومین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی معروف به عابربانک پرسپولیس و ۱۰ متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی صبح امروز برگزار شد.   متهمان این پرونده را سید مهدی موسوی نژاد، محتبی کیان پیشه، علی اکبر یقینی، حسین شریعتی، امیر توللی، احمد رفیعی، مهدی فتحی، حسین حدادان، نورالدین مقصودیانی و هانیه پهلوان تشکیل می‌دهند.   قاضی دادگاه بعد از پایان جلسه دوم  رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و ۱۰ متهم به اخلال در نطام اقتصادی کشور، گفت: با توجه به فرار آقای یقنینی به خارج از کشور، وثیقه ایشان به مبلغ ۵ میلیارد تومان ضبط شد و متهمان دیگر بدانند که  عدم حضورشان در دادگاه  به معنی ضبط وثایقشان است که اکثرا متعلق به خانواده هدایتی است و آنها نیز ضبط می شوند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تخلفات بانک سرمایه تخلفات بانکی دادگاه مفاسد اقتصادی حسین هدایتی پرونده حسین هدایتی پولشویی اختلاس رانت فساد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»

به گزارش خبرآنلاین ،سیدجواد میردوستی، با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

مهر در خبری نوشت:وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای که یکشنبه هفته گذشته مفقود شده بود، پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902760

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • شرایط صدور دستور موقت
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق