Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نوربخش حاتمی رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ضمن تشکر ازحضور مسئولین و مدعوین حاضر در آئین تکریم و معارفه گفت : بر خود لازم می‌دانم از اعتماد وزیر محترم جهاد کشاورزی، معاونین محترم وزارت جهاد کشاورزی، استاندار محترم کرمانشاه و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و تصمیم سازان صمیمانه قدردانی کنم که بنده را لایق خدمتگذاری در چنین پستی دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با آرزوی موفقیت برای شهبازی رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان از تلاش‌های ایشان در دوران تصدی این پست تشکر کرد.

حاتمی خدمت در بخش کشاورزی را یک فرصت دانست که ان شاءالله در سایه الطاف الهی بتوان موجب توسعه و سرافرازی بیش از پیش بخش کشاورزی شد.

وی گفت: با کمک و یاری همه‌ی دست اندرکاران، تمام توان خود را در راستای تحقق اهداف بخش کشاورزی بکار گرفته و از همه ظرفیت‌های بخش کشاورزی و نیرو‌های کارآمد و علمی بهره خواهم گرفت.

در پایان با حضور جوادی قائم مقام وزیر جهادکشاورزی، فتاح الجنان مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت، حاتمی معاون استاندار و حجت الاسلام یوسفی نیا مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه از زحمات شهبازی رئیس سازمان جهادکشاورزی تقدیر و نوربخش حاتمی بعنوان رئیس جدید سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه معرفی گردید .

 

 

انتهای پیام/د

تمام توان خود را در راستای تحقق اهداف بخش کشاورزی بکار می گیرم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به مشارکت مردم استان در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی و باهدف ارتقای تولید، ساخت و توسعه گلخانه‌های خانگی در دستور کار سازمان جهادکشاورزی قرار گرفته است.
سعید نارویی ایجاد اشتغال برای روستائیان را از مهمترین اهداف راه اندازی گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان عنوان کرد .
وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۳۲۹ پرونده گلخانه خانگی یا کوچک مقیاس از طریق سامانه سماک در سیستان و بلوچستان بررسی شد که منجر به صدور سه هزار و ۳۵۴ مورد پروانه تاسیس شد.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از این تعداد حدود دو هزار گلخانه خانگی در سطح ۵۷ هکتار موفق به کسب پروانه بهره برداری شده و به چرخه تولید پیوسته‌اند.
وی بیان کرد: کشت در محیط‌های بسته یا گلخانه بدلیل مصرف آب کم و تولید بالا در واحد سطح امروزه مورد توجه بوده و نقش بسزایی در اشتغال روستائیان دارد.
نارویی خاطر نشان کرد: گلخانه‌های خانگی یا کوچک مقیاس در سطح ۹۰ تا ۲۹۹ مترمربع ساخته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • برداشت سه تن زعفران از مزارع لرستان
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی