Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری تاکید کرد: خیابان کامل فقط شامل سیستم‌های حمل و نقل عمومی نیست بلکه دوچرخه، پیاده‌سواری و پیاده‌راه‌ها را نیز شامل می‌شود.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سید آرش حسینی میلانی در نوبت عصر یکصد و بیست و هشتمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران و در جریان بررسی تبصره پیشنهادی مبنی اختصاص کلیه درآمد‌های وصولی حاصل از تغییر پهنه، صدور پروانه ساختمانی و اعطای تراکم، عوارض نوسازی، جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به توسعه سیستم‌های حمل و نقل انبوه (TOD) گفت: من از کمیسیون حمل و نقل شورا به خاطر توجه به خیابان کامل تشکر و تقدیر می‌کنم، ولی خیابان کامل فقط شامل سیستم‌های حمل و نقل عمومی نیست بلکه دوچرخه، پیاده‌سواری و پیاده‌راه‌ها را نیز شامل می‌شود.

وی ادامه داد: سوالی که دارم این است که آیا در این پیشنهاد به غیر از توسعه حمل و نقل عمومی، احداث مسیر دوچرخه و ساماندهی پیاده‌رو‌ها نیز مدنظر قرار گرفته است؟

عضو شورای شهر تهران افزود: سوالی که مطرح است این است که چه میزان درآمد از طریق عوارض پیش‌بینی شده کسب می‌شود؟ و آیا هزینه‌های پیش‌بینی شده پاسخگوی احداث خیابان کامل هست یا خیر؟

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای شهر تهران کمیته محیط زیست حمل و نقل عمومی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار یک عکس خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، به مناسبت شهادت آیت الله مرتضی مطهری در دوازده اردیبهشت ماه، تصویری از وی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: دکتر طهرانچی روز معلم را تبریک گفت

منبع: جماران

انتهای پیام/

کد خبر: 1229192 برچسب‌ها فعالیت فرهنگی

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • لاستیک نانویی بسیار سبک به بازار آمد
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • هلند میزبان آینده‌نگرترین محله جهان
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند
  • انتشار یک عکس خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • تبلیغ جامع، شامل ۴ رکن مهم است
  • عکسی خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری